19 Kasım 2016 Cumartesi

Bitenler #18 Ve Bitirme Projesi Gelişmeleri

Herkese merhaba benim en sevdiğim yazılardan birisidir biten ürünler yorumu.
Benimde bitenler birikti ve project pan ürünleri de olduğundan bekletmek istemedim.


 Duş jellerini çok fazla kullanıyorum ve ay içinde yaklaşık en az 2 farklı duş jeli bitiriyorum.

Cinger co cream vücut yıkama jeli: Kokusu o kadar tanıdık geliyor ki adı dilimin ucunda. Kokusu duştan 1-2 saat sonrasına kadar kalıyor. Ben watsons indirim reyonundan 3 TL'ye almıştım. Bu markaya ait başka bir çeşidide var en kısa zamanda ona geçeceğim.

Eda taşpınar mystıc amber duş jeli: Kokusu bronzlaştırıcı yağ gibi. Ben çok sevdiğim için hemen bitirdim. Ama o kokuyu sevmeyenler uzak dursun derim. Yoğun bir kokusu var.

Yves Rocher vanille bourbon duş jeli: Yves rocher markasına ait bir çok ürün grubundan deneyim yaşadım. Bu duş jeli ise hediye gelmişti. Kokusu vanilyalı ama sanki yanık şeker kokusuda var içerisinde.




 Urban care saç bakım kremi: Daha önce de bundan bitirmiştim. Fakat çokta işe yaradığını söyleyemeyeceğim.

ogx coconut water nemlendirici şampuan: Kokusu dışında olumlu bir özelliği yok. Saçlarıma nem desteği sağlamadı.

 Rival de loop göz çevresi roll on: İlk aldığım zamanlarda severek kullanıyordum fakat son zamanlarda göz çevremi yakmaya başladı ve hemen çöpe gitti.

Himalaya herbals aydınlatıcı scrub: Hayatımda bu kadar kötü kokan bir peeling kullanmadım.
Kendimi biraz zorladım fakat yok olmadı. Kokusu beni tiksindirdi.

Rival de loop tonik seyehat boy: Tonik kullanmaya özen gösteriyorum ama bu da çok fazla kokuyordu. Ama küçük olduğundan hemen bitti.

Sephora tonik: Buda küçük boy olduğu için kolayca bitti. Diğer tonikler gibi ağır kokmuyordu.

Avene nemlendirici krem: paraben içermiyor. 15 ml denemek için çok kullanışlı oluyor.
Ben seversem daha sonra büyük boy alıyorum. Nemlendirmesi güzeldi biraz yüzümü yağlandırdı.

Dermokil el kremi: Soğuk havaların aniden gelmesiyle el kremleri çantalarda yer aldı. Benimde sıkça ellerim kuruyor.
 Flormar dudak kalemi: nude sevenlerin bayılacağı bir ton. Fakat bunu annem yıllar önce almıştı numarasını bulamadım.

Essence kapatıcı stik: Kapağı bozuk olduğu için ürünü kullanamıyorsunuz. bu yüzden çöpe gitti.

Superdrug flirty deodorant: Daha önce bunun kırmızı olanını da kullanmıştım. Kokuları hafif yaz aylarına uygun.

Maxfactor maskara: hiç kullanamadım kurudu.


Bir kaç tester var ayrı ayrı yazmak istemiyorum genel olarak ürünler güzeldi.
Sadece farmasi makyaj temizleme mendili iş yapmadı.


 Isana 140'lı makyaj temizleme pamuğu: Sürekli alıp yedeklediğim pamuk. Kolay kolay kopmuyor.

 İşte en can alıcı nokta :)
Bitirme projesinde olan ürünlerden bir çoğu bitti bile :)


wet n wild kontür stik: Aslında tamamen bitmedi. Aydınlatıcı kısmı biti hatta bir kısmı kırıldı.
Diğer tarafı da kırılacak gibi duruyor ben yine de bitenlerde yer vermek istedim.

Essence I love extreme maskara: İlk defa kullanmama rağmen memnun kaldım. Tek tek ayırım yapıp uzun gözükmesini sağlıyor.

Yves rocher kayısılı peeling: Ka.ıncı bitirdiğim hatırlamıyorum. Bana göre piyasadaki peeling gibi olmayan peelinglerden. Tanecikleri o kadar büyük değil ve yüzünüzde kızarıklığa sebep olmuyor.

Rival de loop yüz spreyi: Başka markaları denemeden önce bana muhteşem geliyordu fakat daha sonra avene,yves rocher denediğim için bu bana daha çok parfümlü su geldi.

Avene termal su: Bunu sürekli kullanırım. Çünkü saf su. Ferahlıkta sağlıyor ve öyle hemen geçmiyorda.



Benim bitirme projemde 28 adet ürün vardı. Kalanlar ise;

-Isana saç açıçı sprey
-Benri Aseton
-Farmasi çay ağacı özlü nemlendirici yüz kremi
-Garnier makyaj temizleme suyu
-Rimmel london match perfection fondöten
-Wet n wild ruj
-Nyx Yumuşak mat dudak kremi
-Golden rose oje
-Oriflame maskara
-Rimmel london maskara
-Farmasi Bb krem
-kajal allık ve aydınlatıcı stik
elektro Lipbalm -babylips

16 yorum:

  1. Ooooo tebrik ederim, harika bir çalışmaya imza atmışsın :)
    Sanıım alışverişi en çok sen hakedeceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir şey alaşım yokki :) sanırım almamaya alıştım umarım hepsini bitiririm yılsonuna kadar :)

      Sil
  2. himalayanın scrub bende de var hemde büyük boyu kokusuna hiç dikkat etmedim aknelerim olduğu için kullanmaya ara vermiştim bir koklayacam gerçekten çok mu kötü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki de normal boy ama sürdükten sonraki o kokuya dayanamadım ben :(

      Sil
  3. çoğu gitmiş azı kalmış.... sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler Duygu :) Benim projedekilerin hepsi bitmeyecek sanırım ama baya azaltacağım gibi duruyor. Bu arada Rival de Loop yüz spreyinden ben hiç hoşlanmadım, benimkinden arada köpüren su da çıkıyor ve çok haklısın feci parfümlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de öyle oldu yüz spreyinde bende attım. Zaten az kalmıştı içinde. İnşallah yılsonu hepsi biter :)

      Sil
  5. bence kalanların hepsi yıl sonuna kadar biter .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biter gibime geliyor bakalım inşallah :)

      Sil
  6. eskiler gitsin yeniler gelsinnnn :) <3

    YanıtlaSil
  7. Hepsini bitireceğinden eminim Duygu'cum <3 Tebrikler

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim oldukça ürün bitirmişsin sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler diğer aylara göre az bile bunlar :)

      Sil