30 Kasım 2016 Çarşamba

Denebunu.com Kasım Ayı Kutusu


Herkese merhabalar
Bu aralar adını sıklıkla duyduğumuz denebunu.com her ay değişik ürün gönderimi yapıyor.
Hemde ücretsiz şekilde.
Harika değil mi :)
Ben aslında geçen ay üye olmuştum ve ekim ayı kutusu tükenmişti.
Bende kasım ayı kutusunun çıkacağı tarihi görünce beklemeye başladım.
Yenilenir yenilenmez siteye giriş zorlaştı.
Ben bir yarım saat sonra girdim ve aldım.

Üye olduktan sonra sizlere bir sürü kategori sunuyor sizde hoşunuza gidenleri seçiyorsunuz ve o ay hangi ürünler size uyuyorsa ona göre seçip kutuyu sipariş veriyorsunuz.

Kasım ayı kutusu içeriği

  1. Sothys Vitality Cleansing Milk Temizleme Sütü
  2. Kotex günlük ped
  3. Kotex ultra normal ped
  4. Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil 
Detayları çok yakında tek tek yazacağım.




10 yorum:

  1. Herkese farkli seyler cikiyor anladigim kadariyla, bu ay beni pek cezbetmedi ürünler bakalim daha neler gelecek güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belirli kategoriler var senin ilgini çekeni seçiyorsun kuzum eğer o ay seçtiğin kategoride ürün varsa sana gözüküyor seçiyorsun. bende bu ay pek memnun kalmadım açıkçası geçen ay daha güzel şeyler varmış ben yetişemedim

      Sil
  2. Aralık ayı için bakacağım siteye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım umarım senin sansına güzel şeyler olur :)

      Sil
  3. reason. Many researchers have attempted to discern out what precisely is that one motive which ruins the skin but no person is able to discover the real cause. among the numerous causes which might be recognized till date are that vitiligo http://musclegainfast.com/operalux-anti-aging-cream/

    YanıtlaSil
  4. ben de üye oldum aralık ayı kutusu bana da gelsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım birdaha ki ay daha güzel şeyler gelir :)

      Sil