22 Kasım 2016 Salı

Dermokil Cilt Bakım Kürü


Herkese merhabalar 
Geçtiğimiz günlerdeki #guzelliklerkasimdabulusuyor etkinliğinde Tshop bizlere dermokil paketlerinden verdi.
Yeni bir ürün olan bu multi etki cilt bakım kürünü hemen denedim.


Etkileri
  1. Temizleme
  2. Peeling
  3. Maske
  4. Nemlendirme
  5. Yenileme
  6. Onarım
  7. Sıkılaştırma


Bir kere denedim ve gözlemlerime göre

  • Cilt temizliği sağladı.
  • Ölü hücreler hakkında konuşmak için henüz erken.
  • Maske olarak denemedim.
  • Nemlendirdiğini hatta cildimin bebek popsu kadar yumuşak olduğunu hissettim :)
  • Sivilcelerimi biraz söndürdü diyebilirim.
  • Onarım hakkında da biraz erken.
  • Sıkılaştırma olarak biraz etki gördüm cildimi yıkadıktan sonra gerdi. Ama öyle botokslu gibi değil.



Kullanımı

  • Bir miktar elinize alın ve yüzünüze dairesel hareketlerle uygulayın.
  • Burada beklemeden yıkayın diyor ama ben 10-15 saniye bekletip ondan sonra yıkıyorum.
İçindekiler
  • Parfüm
  • Çinko türevleri
  • Su
  • Gliserin
  • Kil
  • Sitrik asit
  • Salistik asit
Daha türkçesini bulamadığım şeyler de var.

17 yorum:

  1. Simdi yazini görünce hatirladim kücük bir kil maskesi almistim markadan henuz kullanmadim, ilk firsatta ben de kullanayim. Detayli yorumlarini bekliyorum umarim seversin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kere kullandım şimdilik olumlu düşünüyorum ama bakalım belki ileri de kötü yapar hiç bilemiyorum :9

      Sil
  2. Looks good Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu ürün sanki karma-yağlı ciltler için daha uygun gibi... Çok görüyorum ama Nivea'nın benzer içerikli bir ürününü hiç kullanamamıştım, cildim çok kuru olunca. Güzel günlerde kullan, sevgiler...😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim karma bana iyi geldi ama kuru ciltlerde kötü olabilir tatlım benim fazla yağını alıyor yıkadıktan sonra sende baya kuruma yapabilir

      Sil
  4. bende bu ürünü en kısa zamanda deniyeceğim.... sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/11/uk-brand-proud-to-be-ukrainian.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    YanıtlaSil
  6. Birden fazla bakımı bir arada yapğan ürünleri çok seviyorum.
    Detaylı yazı için teşekkürler.Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. bunu hiç kullanmadım ama elimde şuan himalaya neem maske var onu denemek için sabırsızlanıyorum :D güle güle kullan canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ondan da var ama ayda bir kere belki kullanıyorum :)

      Sil
  8. Paylaşım için çok teşekkürler...Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Cidden markayı merak ediyorum ya bi türlü alamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alacaksan yardımcı olurum kuzum satıs hesabıma bakabilirsin :)

      Sil