1 Kasım 2016 Salı

Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss 02

Merhabalar.
Essence markasını çok seviyorum.
Hem uygun fiyatıyla hemde kaliteli ürünler ile bizlere sunulan bir nimet bence :)
Her zamanki gibi bizlere yeni çıkan ürünler çok sonra geliyor.
Bu likit mat rujlarda da öyle oldu.

Essence artık ülkemizde gratislerden çekildi ve artık rossmann,eveshop gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

Lipgloss yazmasına rağmen matlığı olan bir likit mat ruj.

  • Dudaklarda kurutma yapmıyor.
  • Çok uzun süre kalıcılık sağlayabiliyor.
  • Kokusu çikolatalı.
  • Üzerinde matt matt matt yazmasına bakmayın çünkü o kadar da abartılacak bir matlığa sahip bir ruj değil.
  • Fiyatı 8.50 TL.


  • Fırçasının ucu biraz üçgen gibi bazen dudak kenarlarına sürerken beni zorluyor.
  • Ya hiç sürülmüyor yada taşırılıyor.
  • İçindeki ürün 5 ml
  • Bunun haricinde 4 rengi daha var. 
  • Ama ben daha bu seriden alacağımı düşünmüyorum çünkü diğer renkler bana göre değil.


  • Bendeki rengi 02.
  • Burada pembe çıkmış ama aslında nude bir renk.
  • Yapısı biraz bana koyu geldi.
  • Sürerken tek katta bana rengini veriyor.
  • 2 den fazla kat geçerseniz kalıp gibi de durabilir dikkat.

Peki siz essence markasının hangi ürünlerini kullanıyorsunuz ? Bu likit mat rujlardan birini denediniz mi ?

Sevgilerle Duygu.

15 yorum:

  1. Çikolata gibi mi kokuyormuş, daha açmadım bendekini desem :))) Hemen gidip koklayayım :)

    YanıtlaSil
  2. The color is perfect:) love that brand:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bana da hiç mat gelmedi bunlar..

    YanıtlaSil
  4. Perfect color! :)

    What you think about follow each other? Follow me, let me know and I follow you ^__^
    http://astbakay.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canim ben de yazdiktan sonra farkettim aslinda fiyatina göre kötü degil ama pek de olumlu bsy yazmamisim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım. Fiyatına göre çok güzel ama matlığı keşke biraz fazla olsaymış süper olurmuş :)

      Sil
  6. boşuna mat diye oraya kocaman yazmışlar :) mat bitişli değil bile

    YanıtlaSil
  7. rengi çok güzel, iyi günlerde kullanın hele çikolata kokusu diyince akan sular durdu bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içlerinde en güzel renk sanırım buydu :) teşekkür ederim bende çok severim çikolata kokusunu

      Sil
  8. Ben kullaniyorum bu ruju cok begendim benim dudaklarims hem renk hemde kalicilik olarak uydu. Ama diger renkler bana da hitap etmiyor..😉. Ayrica essence nin longstay kapaticisini,yine uzun surece kalici asansorlu goz kalemjnj,kaş kaleminj de kullaniyorun onlarda fiyatlarina gore cok iyi performanstalar.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben en çok dudak kalemlerini ve rimellerini seviyorum hem uygun hemde kaliteli.

      Sil