16 Kasım 2016 Çarşamba

#guzelliklerkasimdabulusuyor Etkinliği Detaylar&Sponsorlar1

Herkese merhabalar
Geçtiğimiz haftasonu Cerayımın düzenlemiş olduğu bir blogger etkinliğine katıldım.
Daha öncede buluşma olmuştu fakat ben gidememiştim.
Bu sefer kaçırmamam gerekiyordu :)




Sol Baştan;
Selen-Hilal-Yağmur-Ceray-Fulden-Ben-Feyza-Işılay

Etkinliğimiz Beşiktaştaki Porcini Cafe'de gerçekeşti.
Cafe küçük ama o kadar sıcak kanlı insanlar vardı.
Bizim için cafenin iç mekanını ayırmışlar.









Sponsorlarımızın bir kısmı ise,
-----

Bu tatlı kolye inancamsanat'tan.


Etkinliğimize tat katan H&M kurabiyesi tatlibiseyler'den.


Yine güzel bir kurabiye ve bunlarda pelinindunyasi'dan


Yaban mersini sevenlerin favorisi Aspire


Daha önce tablet mendil duydunuz mu ?
Bende ilk defa deneyeceğim.
bizlere bunları yollayan sulasil tablet mendil'e teşekkür ederiz.


Hep gördüğüm ama anca sahip olabildiğim bardağıma güzellik katacak olan bu tatlış örgüleri evladiyelikdolap bizlere yapmış.


Ne kadar muhteşem görünüyor değil mi?
İnsan yemeye kıyamaz ama biz yedik :)
Ben hayatta çikolatalı pasta yiyemezken bunu yedim çünkü içerisindeki çikolata hafifti.
Özel günlerinizi unutulmaz yapmak isterseniz pastavlu sayfasına bakabilirsiniz.



Broşlar son zamanların modası oldu.
Bizlere de krmzkedi sahibi böyle tatlı broşlar hazırlamış.


Kış ayları ve soğuklar geldi.
Hepimiz mutlaka üşütüp grip oluyoruz.
Bitki çayları ise yardımıma koşuyor.
Ben bitki çaylarını doğadan markasından içerdim.
Etkinliğimize sponsor oldu ve hatta bizlere bir bardakta yollamış.
Teşekkür ederim.



5 yorum:

  1. Beautiful girls:) nice items:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok keyifli kareler..hepiniz çokgüzelsiniz :) etkinliklere destek veren firmalarada teşekkür etmek sanırım hepimizin görevi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım o senin güzelliğin :) aynen öyle hepimizden birer teşekkürü hakediyorlar :)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyorsunuz :) Hepsini musmutlu güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil