24 Kasım 2016 Perşembe

HC HAİR CARE HC COMPLEX

Herkese merhabalar
Hc hair markasını çok duydum ama bir türlü deneme şansı yakalayamamıştım.
En çok merak ettiğim bakım yağını yolladığında havalara uçtum desem yalan olmaz :)


Son zamanlarda elimde çok fazla saç bakım ürünü oldu.
Hangi birini kullansam diye düşünüyorum.
Ama buna sanırım hemen başlayacağım.


 Tüm saç problemleri için 6 etki

  1. Doğal ve profesyonel saç bakımı
  2. Dökülme karşıtı aktif etki
  3. Saç uzama hızında artış
  4. Kepek ve saç derisi sorunlarında etkin
  5. Hacimli,parlak ve kolay şekil alan saçlar
  6. Yıpranmalara karşı tam koruma



İçeriğinde 
  • Organik zeytinyağı
  • Çörek otu yağı
  • Badem yağı
  • Dulavratotu
  • B1 (thiamine)
  • Isırgan otu
  • Kekik
  • Susam yağı
  • Buğday yağı
  • B2 (riboflavin)
  • Sinameki
  • Biberiye
  • Jajoba yağı
  • E vitamini
  • B6 (pyridoxine)
  • Hint yağı
  • Papatya
  • Fındık yağı
  • B vitamini
  • B12 (cyanacobalamine)


 Nasıl kullanılır?


  • Genel saç bakımında
  • Saç uzamasında
  • Güneş ve denizin zararlarına karşı
  • Olağan saç dökülmesi
  • Genetik saç dökülmesi
  • Kepek ve diğer saç derisi sorunları
Kullanılabilir.

15 yorum:

  1. Ben 4 haftadir kullaniyorum, detaylari paylasacagim. Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başladım kullanmaya baklaım :) teşekkürler canım

      Sil
  2. kullanıyorum ve çok memnunum , sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanıyorum cok güzel bir yağ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bir ben kalmışım kullanmayan :)

      Sil
  4. Guzel bir urune benziyor bende denemeyi dusunuyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Benimde daha önce kullanmadığım markalardan birisi içeriği gerçekten dikkat çekici :)

    YanıtlaSil
  6. Çok eskiden denemiştim ve çok beğenmiştim. Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil