28 Kasım 2016 Pazartesi

Japon Atıştırmalıklarını Tadıyoruz! Bilippo Alışverişi


Herkese merhaba be yine bir alışveriş ile sizlerleyim.
Sanırım ay sonuna kadar buraya sık sık alışveriş yazıları yazacağım.


Bu kozmetik bakım dışında bir alışveriş oldu.
Benimde ilk denemem.
blippo sitesi japon atıştırmalıkları,telefon aksesuarları,kırtasiye ürünleri,çanta ve cüzdanlar..
Ben ilk girdiğimde sitede kendimi kaybettim.


Paketi açar açmaz bir kaç kağıt çıktı.


Böyle tatlı bir notta yazmışlar.


***************


Pocky markasına ait bu stickleri çok duydum ve en ucuz olanı seçtim.
5 küsür fiyatı vardı ve muzlu.
Tadı güzeldi fakat muz sevmeyenler pek beğenmeyebilir.


Bunu sipariş vermemiştim hediye olarak koymuşlar.
Üzerinde ne olduğu yazmıyor ama tahminimce mısırlı cips gibi.
Hani eskiden bakkallarda 10 krş'a olurdu ya büyük paketler işte aynı tadı var.
Özellikle gidip bir daha alırım diyemem.


Sırf meraktan birde kendin yap setinden aldım.
Denemek amaçlı aldığım için hepsini en ucuz fiyatlı olanı seçtim.
Bunun da fiyatı 6 küsürdü.
Henüz denemedim ama yapılış videosunu çekip paylaşırım.

Geçenler de bana bir mail geldi firmadan bir dahaki alışverişte %10 indirim kuponu verdi.
Alacaklarımı listeledim bile :)



18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet insan görüntüsüne aldanıyor :)

      Sil
  2. Çok sevimlilermiş yaa :) Not ettim şimdi ben de siteyi :)

    YanıtlaSil
  3. Kawaii box mantığı :) Aklımda olsun
    www.locosmetico.blogspot.com
    Instagram: @locosmetico

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kawaii boxta aynı siteden alınabiliyor :)

      Sil
  4. Adsız29.11.16

    selamm.. ne kadar tatlılarmış böyle ya :) takibe aldım bende sizi beklerim ;)

    YanıtlaSil
  5. Mmm ben de denemek istedim şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim ... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim :) hemen bakıyorum

      Sil
  7. Ambalajları çok tatlıı ya çekilişimede beklerim😊

    YanıtlaSil
  8. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil