28 Kasım 2016 Pazartesi

Rival De Young Makyaj Bazı

Merhabalar
Geçtiğimiz pazar günü rossmann'a uğaştım.
yeni gelen ürünler vardı.
Onlardan birisi bu shade and shine serisinden matlaştırıcı makyaj bazıydı.


Elimde bir kaç farklı markaya ait baz var fakat ben hala alışamadığım için unutuyorum.
Ben bunu alırken tester yoktu.
Sırf meraktan aldım.

Her türlü cilt tipine uygun makyaj bazı bulabilirsiniz.
Peki kimler majyaj bazı kullanmalı?
  •  Akne ve sivilcelerini ya da izlerini kapatmak
  •  Siyah noktaları kapatmak
  • İnce çizgileri kapatmak 
  •  Makyaj kalıcılığını gün boyunca korumak isteyenler makyaj bazlarını kullanabilirler.


  • Fiyatı 10 TL
  • Kokusunu sevmedim sanki alkollü bir kokusu var gibi.
  • Cilt hemen emiyor.




  • İlk denemede slikon görünümü var sanmıştım.
  • Ama hemen dağıtılabiliyor.




  • Dağıtırken bu şekilde görünüyor.
  • Her ne kadar bu görünüm kalacak diye korksam da öyle olmadı.





  • İyice yedirince gördüğünüz gibi mat görünüm sağlıyor.
  • Yağlı ve karma ciltlerin hoşuma gidebilir.
  • Mat oluşunu ben çok sevdim gün içinde makyajın kalıcılığını arttırıp t bölgemin yağlanmasını da önlüyor.
Bittikçe alır mıyım derseniz?
Bulursam alırım hem uygun fiyatlı hem de makyajın kalıcılığını arttırıyor.
Tek sevmediğim özelliği kokusu ama oda çok etkileyeceğini sanmıyorum.

16 yorum:

  1. benim cildim kuru, bana uymaz maalesef :( paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendirici ile kullanabilirsin aslında :( rica ederim

      Sil
  2. Benim cildim de kuru bana olmaz gibi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendirip kullanabilirsin ama gerek yok diyorsan sen bilirsin :)

      Sil
  3. Geçtiğimiz günlerde yeni gelen ürünleri inceleme fırsatı bulup Banana Powder aldım bende.Memnun kalmış olmana çok sevindim.Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu bulamadım kalmamıştı bende w7 markasının siparişini verdim :)

      Sil
  4. ince görünümlü ama güzel matlaştırmuş doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şaşırdım doğrusu nasıl bu kadar matlaştırdı diye :)

      Sil
  5. Matlaştırması güzel. ama benim gibi kuru ciltlere göre değil demek ki :)

    YanıtlaSil
  6. yağlı olan burun bölgem için alsam mı almasam mı dedim, değer mi sence? ama makyaj sabitleme spreyini aldım kokusuna da işlevine de bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değer bence gün içinde çok problem yaşıyorsan canım :) sprey aldım fakat hala kullanamadım :)

      Sil
  7. rengi pembe gibi çok hoş sanki :)

    YanıtlaSil
  8. Adsız8.2.18

    kol kıllarınızı almanızı tavsiye ederim korkunç gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazı 2 sene öncesine ait yani artık o kıllar yok :) teşekkürler

      Sil