30 Aralık 2016 Cuma

2016 Yılı Favori Bakım Ürünlerim Ve Paletlerim


Herkese merhabalar
Bir yılı daha geride bırakıyoruz.
İyisiyle kötüsüyle.

Gelelim benim 2016 yılında bolca severek kullandığım ürünlere..

Bakım ürünlerinden başlayalım;

  1. Revox at kuyruğu serumu: Özellikle sprey formunda olmasını sevdim. Kokusu biraz rahatsız edici olsa da saçlarımı iyi beslediğini düşünüyorum. Bittikçe alır mıyım sanırım 3-4 ay almam çünkü elimde farklı markalara ait saç bakım yağları var. Hepsini deneyip kendime uygununu seçemezsem tekrar alabilirim.
  2. Capicade saç bb kremi: Saçlarım son zamanlarda çok yıprandı. Ve ben bu saç için bb kremi 2 haftada bir falan kullanıyorum. Yumuşaklık katıyor. Parlama sağlıyor.
  3. Himalaya Herbals Neem Mask: Bir aralar herkesin aradığı hatta karaborsaya düşen bir ürün kendisi. Benimki çok az kaldı. yorumlara gelecek olursak burun üzerindeki siyah noktalara biraz fayda sağlıyor. Ama ben kullanırken direk tüm yüzüme uygulayıp bekliyorum. Haftada 1 falan iyi oluyor.
  4. Dermokil Cilt Bakım Kürü: Her duşa girdiğimde yüzüme sürüp 2-3 dakika bekledikten sonra yıkıyorum. İçerisinde küçük tanecikler var. İnceleme yazısı için ismin üzerine tıklayabilirsiniz.
  5. Ersağ Yüz Toniği: Yine şişesini sevdiğim bir ürün. Sprey formunda. Kokusu rahatsız edici değil. Makyajımı çıkarıp yüzümü yıkadıktan sonra bununla bir kez siliyorum ve kalıntıların olduğunu görüyorum. Biz her ne kadar temizlesekte mutlaka biraz kalıyor.
  6. Restorex Hızlı Uzama Etkili Sıvı Saç Kremi: Yine ayrı bir postta incelemesini yapmıştım. Karışık saçları iyi açıyor. Ve kokusuna bayılıyorum.
  7. Dexe Dudak Bakım Kremi: Migrostan aldığım ve her indirimde farklı çeşidini bulduğum bir dudak balmı. Şekli aynı eos'a benziyor. Bende olanlar ananaslı,naneli ve yaban mersinli. Daha almadığım ama istediğim çilekli,limonlu ve bir tane daha var ama unuttum. İndirimde 5 TL gibi fiyata alıyorum. Kışın kuruyan dudaklarımı nemlendiriyor.
  8. Isana Süngerli Oje Çıkartıcı: Bundan daha önce bir adet bitirmiştim. Pratik ürünleri daha çok seviyorum. Koyu ojeleri bile tek hamlede çıkartıyor. Kokusu öyle kötü değil. Fiyatı da uygun.
  9. Vaseline: Yine bir migros indiriminden komik bir rakama aldığım ürün. Ben genelde tırnak bakımında ve saçlarıma boya yapmadan önce kullanıyorum.


Sıra geldi paletlere,

  1. Wet n wild Comfort Zone Far Paleti: Benim aynısından 2.alışım. Renkleri her zaman her makyajda kullanılabilecek bir palet. Pigmentasyonu çok iyi. Fiyatı da uygun. Sadece gratislerde satılıyor.
  2. Essence shape your face contouring palette: Yazın aldığım ve o zamanlar çok fazla kullandığım bir paletti. Essence markasının diğer ürünlerine göre bu paletin pigmentsyonu az.
  3. Essence all I need concealer paleti: Yine yılın yarısını bunu kullanarak geçirdim. En çok en açık rengini ve yanındakini kullandım.
  4. Sleek A new day far paleti: Sleek ülkemize gelir gelmez aldığım tek far paletiyle yaşayacak olsam alacağım palettir kendisi. İçerisindeki 3 rengin dibini bugün yarın görürüm. İndirimde 30 Tl gibi bir fiyata almak mümkün.
  5. Maybelline the blushed nudes far paleti: İlk başlarda severek kullansam da farklı paletler alınca pabucu dama atıldı. İçerisindeki bir kaç renk dışında kullanmıyorum bile.
  6. Catrice Denim Divine far paleti: En son aldığım palet kendisi.  Çok severek kullanıyorum. Keşke koleksiyon ürünü olmasaydı.
Çoğunun ayrı inceleme yazısı mevcut. İsim üzerine tıklarsanız okuyabilirsiniz.
Geri kalan ürün gruplarını da yarın yazacağım. Çünkü çok fazla uzun oluyor :)
Görüşmek üzere.







12 yorum:

  1. Faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Fantastic palettes:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Baya ürün analizi var.Mutlu bir yıl dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. restorexi çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. İçlerinde almak istediklerim var koca bir ah çektim bu yılbaşı indirimini ( baya iyi indirim varmış) pas geçmek zorunda kaldımda :( 14 şubata bir umut bütçe ayırırım diyorummmm kozmetik dolaylarına :)))

    YanıtlaSil
  6. Sleek a new day paleti bugün ikinci görüşüm, çok seviyorum far paletlerini bunu da listeme eklicem sanırım :))

    YanıtlaSil
  7. indirimde kaçırma bence :)

    YanıtlaSil