21 Aralık 2016 Çarşamba

Clinique Alışverişim


Yine bir alışveriş yazısı ile sizlerleyim.
Aranızda alışveriş yazılarını çok sevenler olduğunu biliyorum :)
İlk defa clinique markasından alışveriş yaptım.
Sanırım 6 deneme boy ürün hediye diye bir mail almıştım.


Almak istediğim bir şey yoktu.
Belki uygun fiyatlı set bulurum derken bu gözeneklerle ilgili bir set buldum.
Fiyatı 40-50 TL arasında bir şeydi tam hatırlamıyorum.


Setin içindekiler ise

  1. Anti-Blemish Solutions Cleansing Gel : Cildin yağ dengesini korur.
  2. Anti-Blemish Solutions Oil Control Cleansing Mask : Kil bazlı formülü ile ciltteki fazla yağı alır ve pürüzsüz görünüm sağlar.
  3. Anti-blemish Solutions clinical Cleansing Gel : Günlük bakım jeli.


Hediye olarak gelen sette ise
  1. Küçük boy maskara
  2. Küçük boy göz kremi
  3. Bir adet makyaj çantası



Maskarayı denedim ve bayıldım diyebilirim.
Küçük olduğu için pek beğenmem sanıyordum fakat gayet güzel kirpiklerime hacim kattı.
Kremi ise daha denemedim.


Diğer hediye olarak gelenler

  • Küçük boy fondöten rengi ise 08 silk canvas. Bu biraz bana koyu oldu ama kapatıcıyı açık kullanırsam rengi dengeliyorum.
  • Kapatıcılığını yüksek buldum.
  • İçerisinde spf 15 bulunuyor.
  • 7 ml
  • Açıldıktan sonra 24 ay ömrü var ama o kadar uzun süre zaten kalmaz.



  • Sanırım küçük boy nemlendirici kremler.
  • Yine 7 ml.
  • En kısa zamanda bunları daha deneyip paylaşırım.

  • Birde küçük boy tonik var.
  • Toniğin kokusunu beğenmedim. Alkol kokuyor.



6 yorum: