20 Aralık 2016 Salı

Kiko Milano Alışverişim


Herkese merhabalar
Haftasonu yapmış olduğum Kiko Milono alışverişimi bekletmeden yazmak istedim.
Daha öncede bir adet tekli far almıştım.
Bu aralarda 6 al 3 öde kampanyasını duyunca yeni şeyler denemeliyim dedim.


Aldıklarım sırasıyla
  1. 3 adet tekli far
  2. 1 adet oje
  3. 2 adet farklı seriden ruj




  • Tekli farlardan ilki 27 numara olan bu ışıltılı yeşil rengi.
  • Göz rengim de yeşil olduğu için yeşil farlar güzel duruyor.
  • Pigmentasyonu iyi.
  • İçinde far 1.8 gr
  • Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.




  • İkinci renk ise 19 numara
  • Çok tatlı bir lila tonu.
  • Yine içerisinde ışıltı var.
  • İçindeki far toplam 1.8 gr
  • Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.
  • İçlerinde en az pigmentasyonu olan bu diyebilirim.



  • Üçüncü renk ise en beğendiğim pembe tonu.
  • Numarası 16.
  • Yine ışıltılı.
  • Toplam 1.8 gr.
  • Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.
  • Diğerlerine göre pigmentasyonu daha yüksek.



Soldan 27-19-16


Görür görmez rengine aşık olduğum UNLİMİTED STYLO serisinden 03 numara.
  • Gül kurusu tonunda.
  • Ben zaten genelde ya nude ya da gül kurusu tercih ediyorum.
  • Bunun bir açığı vardı 02 numara nude tondaydı fakat bende çok açık duracağı için bunu aldım.
  • Tamamen mat yapıda.
  • Toplam 2 gr
  • Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.
  • Kokusu kötü değil.
  • Ambalajı ise süper :)



Bir başka seriden almış olduğum 802 numara.

  • Lipgloss yapısında.
  • Nude tonunda bir ruj.
  • Kokusu çikolata vanilya karışımı gibi.
  • Yine toplam 2 gr.
  • Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.



Soldan sağa 03 - 802


Son olarakta bir ojesini aldım.
Her ne kadar burada turuncumsu çıksa da o bir kan kırmızısı :)
Kırmızı ojem bittiği için üzülürken aynı tonda buldum.

  • Numarası 129.
  • Bunun ömrü ise 24 ay.
  • Toplam 7 ml
  • Kokusu beni biraz rahatsız etti.
  • Fırçası ise biraz kalın.
  • Henüz denemediğim için kalıcılığı hakkında pek bir şey söyleyemem.
  • Ama kiko markasının ojelerini çok sevenler var.


6 yorum:

  1. İçinde ışıltı olan farlara bayılıyorum iyi günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende beğendim bunları :) teşekkür ederim

      Sil
  2. Tekli farlardan 16 ve 19 numaralara kalpler yollamak istiyorum :) 6 al 3 öde kampayası güzelmiş musmutlu günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Rujuna bayıldım 03 olan harikaymıs. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil