12 Aralık 2016 Pazartesi

La Girl Pro Concealer


Herkese yeni haftadan merhabalar.
Ben güne uykusuz başladım diyebilirim.
Ne zamandır bu yazıyı yazmayı bekliyorum.
LA girl pro concealer yıllardır duyduğum bir kapatıcı oldu.
Türkiye'de satışı olmadığı için bir çok insan deneyip kullanamadı.
Bende onlardan biriydim ve bir şekilde deneme fırsatı buldum.
Daha sonrasında ise satış hesabımda satmaya başladım.
Belki de bu kadar övülmesi,bizlerin istemesi Türkiye'de olmayışından kaynaklı olabilir.

Ben kendimde 3 renk kullanıyorum.
Yukarıdan aşağıya

  1. Porcelain
  2. Yellow corrector
  3. Toffee

LA GİRL PRO CONCEALER PORCELAİN

Porcelain rengi genel olarak la girl pro concealer kapatıcıları arasında en açık tonlu olanı.
İlk başlarda bana çok açık gelir dedim ama kumral olmama rağmen bana uydu.
Öyle ruh gibi bir görüntü vermedi.

LA GİRL PRO CONCEALER PORCELAİN

Fırçası bu şekilde.
Daha önce rimmel london match perfection kapatıcısını kullanan varsa işte aynı uca sahip.
Nedense ben tüpü sıkarken sanki birden fışkıracak gibi hissediyorum.
Bazıları bunu hijyenik bulmayabilir ama yapacak bir şey yok.
Ucu sanırım plastik kıl.


Kolumda açık duruyor ama gözaltlarıma uyguladığımda tam oturuyor.
Yapısı yoğun kapatıcılığı yüksek.
Eğer alsam mı diye düşünüyorsanız verdiğiniz paraya değeceğini düşünüyorum.
Kendinize uygun bir renk mutlaka bulabilirsiniz.

LA GİRL PRO CONCEALER YELLOW CORRECTOR

Yellow corrector yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz bölge için kullanılıyor.
Ben bunu arada sivilcelerimi kapatmak için kullanıyorum.
Pigmentasyonları hepsinin çok iyi.
Yeşil ile kapatılan kızarıklıkların üzerine de uygulanıyor.
Toplam 8 ml ürün var.
LA GİRL PRO CONCEALER YELLOW CORRECTOR

Fırça ucu dediğim gibi yine plastik ve sık.
Ürünün gelmesi için tüpü sıkmanız gerekiyor.
Fazla sıkarsanız ürün boşa da gidebiliyor.
Çizgilere biraz dolma yapabiliyor.
Ayrıca tüm gün kalabilme şansı var.


Üstteki porcelain rengi
Alttaki ise yellow correttor
Göründüğü kadar yoğun yapıda.
Renkleri göstermek için 2 kere üzerinden geçtim.

LA GİRL PRO CONCEALER TOFFEE

Gelelim son kapatıcımıza toffee rengi.
Ben kontür amaçlı aldım ama bu bana baya bir koyu geldi.
Dağıtmakta zorlandım diyebilirim.
Bir iki açık tonu daha iyi olurmuş.

LA GİRL PRO CONCEALER TOFFEE
Fırçasından rahatsız olabileceğim bir renk kendisi.
Diğerleri o kadar etmez ama bu sanki yıllardır kullanılıyormuş gibi duruyor :)
Ayrıca la girl pro concealerların hepsi hd özelikli.
Tabi biz bunu çok kullanamayız da bilgi olsun :)
Pudramsı bir bitişi var. Uyguladıktan sonra tekrar pudralamaya bence gerek yok.


En üsten aşağı doğru
  1. Porcelain
  2. Yelllow corrector
  3. Toffee

Siz daha önce bu kapatıcılardan deneme fırsatı buldunuz mu?
Ayrıca sayfamda bir adet takipçilerime hediye ediyorum katılmak için buraya tıklayabilirsiniz..

5 yorum:

  1. bende de natural ve orange renkleri var çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevdim elimde fazla olursa diğer renkleri de denerim :)

      Sil
  2. çok merak ettiğim bir kapatıcı elimdeki essenceler bitince ilk alıcağım bu olucak
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almak istersen yardımcı olurum sana aklında olsun :)

      Sil