1 Ocak 2017 Pazar

2016 Yılı Boyunca İzlediğim Kore Dizileri


Herkese yeni yıldan merhaba.
Yıla çok kötü bir şekilde başladık.
Diyecek söz bulamıyorum ve zaten böyle konularda yorum yapmamayı tercih ediyorum.
Sizlere 2016 yılı boyunca izlediğim kore dizlerinden bir kaç tanesini yazdım ve puanladım.





İlk izlediğim kore dizisi olması dışında nedense bu diziyi 40 kere de izlesem sıkılmıyorum. Lee min ho'yu  burada gördüm. Bence en iyi hali bu diziydi. Daha sonra saçını falan boyatmış.



Yine genel olarak hastane ortamında geçen bir dizi. Başroldeki oyuncu the heirs dizisinde oynamıştı. Ordan burdan bakarken denk gelip izledim ve bayıldım. 10 üzerinden 9.



Komedi sevenler için güzel bir dizi. 10 üzerinden 8.



Lee min ho ve par shin hye bir arada olurda izlenmezmi!! En sevdiğim diziler arasında. 10 üzerinden 9.



Bunu da severek izledim. Park shin hye bu dizideki karaktere pek uymamış. Ama genel olarak dizi güzeldi. Doktor dizilerini sevenler bakabilir. 10 üzerinden 8.



Yine bir başrol oyuncusu için izlediğim dizi. 10 üzerinden 4.



İlk başta biraz sıksa da ilerleyen bölümlerde güzel olmaya başladı. 10 üzerinden 7.



Lee min ho için izlediğim bir diziydi. Fakat sanırım en kötüsü buydu. 10 üzerinden 5.



Çok fazla övülüyordu fakat ben nedense o kadar beğenmedim. 10 üzerinden 7. Tam devam etmesi gereken bir yerde final yapmaları çok saçma bence.



Bunu sırf başroldeki kız için izledim ama beğenmedim. 10 üzerinden 6 veririm.


Severek izlediğim bir dizi oldu 10 üzerinden 9 veririm :)

8 yorum:

  1. Hiç kore dizisi izlemedim bende izliyim boys overs flowers i :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak etmeme rağmen hala Kore dizisi izleyemedim ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir başlayınca duramıyorsun tabi seversen :(

      Sil
  3. Boş Ev filmi çok ilgimi çekmişti Kore filmlerinde. Favorim ise Old Boy...
    Dizilerini hiç izlemedim, aklımda olsun Duygucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kore filmi hiç izlemedim biliyor musun :(

      Sil
  4. Adsız5.1.17

    Ne güzel kore dizileri ile kafa dağıtmak. uzun süredir kore dizisi izlemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yurtta kalırken sardım bunlara daha sonra da bırakamadım. Bu yazıdan sonra 2 dizi daha bitirdim en kısa zamanda bunun devamını yazıcam :)

      Sil