19 Ocak 2017 Perşembe

4 Favori Likit Mat Rujlarım


Merhabalar ben yavaş yavaş buralara geri dönüyorum.
Aklımda youtube kanalı da var ama fırsat yok.


Sol baştan başlarsak;

Nyx Soft Matte Lip Cream/ Stockholm : 

Bu ruju nyx mağazası açılışında almıştım.
Kırk kere de söylesem az nyx'ten tek bir ruj alacak olsam yine bunu alırdım.
Yaz-Sonbahar aylarında kullandığım tek rujdu.
Fiyatı 24 TL satın almak için nyx'in online sayfasında bakabilirsiniz.
Kokusu hindistan cevizi ve muhteşem kokuyor.
Kalıcılık orta düzeyde. Benim seçtiklerim arasında ise kalıcılığı en az olan bu oldu.

Essence Matt Matt Matt/ 01 :

Görür görmez kaptığım nude ton dediğimde bu renk aklıma gelen bir likit ruj.
Rossman mağazasından almıştım.
Fiyatı 8.5 TL
01 rengi bulmak sanırım zor oluyor.
Ben aldıktan sonra hiç görmedim. Alalı da 1,5 2 ay oluyor.
Kokusu çikolatalı <3 p="">Kalıcılığı yüksek.
Kurutma problemi yok.

Xp Cosmetics Matte / 103 :

Koyu bir gül kurusu olan bu likit mat ruj muhteşem diyebilirim.
Kalıcılık konusunda kimsenin eline su dökemez çünkü çıkartmak isteseniz de çıkmıyor.
Ben 5 TL'ye almıştım. Küçük bir kozmetikçiden.
Kokusu beni biraz rahatsız ediyor ama katlanılamayacak kadar da değil.

Sleek Matte Me / Birthday Suit :

Sleek markasının meşhur olan bir likit mat ruju.
Rengi yine nude.
Ama içerisinde pembelik barındırıyor.
Kalıcılık orta düzeyde.
Seçtiklerim arasında ise nyx'ten sonra kalıcı oluyor.
Dudaklarda kurutma yapmıyor.

12 yorum:

  1. içlerinde NYX faforim London ve abu dhabi renklerini kullanıyorum sürekli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onları da elimdekiler tükenince alacağım :)

      Sil
  2. birthday suit the severe kullandıklarımdan, hepsi benim zevkime göreee :))) güle güle kullan cınımmm

    YanıtlaSil
  3. Renkler çok hoş gerçekten xp kokuyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokuyor ama öyle abartılacak şekilde değil canım

      Sil
  4. nyx inkileri çok merak ediyorum =) kozmetik orucumu yeterince tuttuğuma inandığım zaman ilk deneyeceklerimden kesinlikle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak canım insan hangisini alsam diye kararsız kalıyor :)

      Sil
  5. En sevdiğim tonlar :)

    YanıtlaSil
  6. Essence güzel bir ton gibi...

    YanıtlaSil
  7. xp hariç renkler burdan aynı tonda gibi gözüküyor :D

    YanıtlaSil