22 Ocak 2017 Pazar

Makeup Revolution Give The Nightmares Paleti

Herkese merhabalar
Ne zamandır beklediğim kargo anca bu hafta geldi.
Bende hemen beklemeden sizler için inceleme yazısı hazırladım.
Pek bana göre bir palet değil zaten ben bunu sipariş vermemiştim kargo geç geldiği için onlar hediye olarak göndermişler.


İçindeki renkler tam gece makyajı ve özel gün makyajı için uygun.
Renklere bayıldığımı söylemem gerek.


Ambalajı çok sağlam.
Kapatırken hani o meşhur tık sesini duyuyorsunuz.


İçerisinde 18 farklı renk var.
12 si ışıltılı ve simli geri kalan 6 tanesi ise mat.


Benim favori renklerim ise Pretty Zombie,Lawless,Elm st ve Ash.



Soldan sağa doğru isimleri,

  • Who 's there?
  • Danger coming
  • Lethal
  • Pretty Zombie
  • Bump in the night
  • Poisonous
Bunlar ışıltılı olanlar.

Soldan sağa doğru isimleri,

  • Lawless
  • The hunger
  • I am watching you
  • Beyond the night
  • Wicked
  • Friday 13th
Yine ışıltılı ve simli olan farlar.



Soldan sağa isimleri,

  • White noise
  • Elm st
  • Ash
  • Boo
  • Depravity
  • Darkness
İsimleri sanki tanıdık gelmiyor mu :)

Ben renkleri ve yapısını sevdim.
Tozutma problemleri yok.
Ayrıca güzel bir far bazı ile renkler daha da yoğunlaşabilir.
Özel gün ve akşam makyajı paleti diyebilirim.

Sizce renkler nasıl ? Alma şansınız olsa alır mıydınız ?

12 yorum:

  1. kutusu cok farklı :)

    YanıtlaSil
  2. The colors ar beautiful:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Duygucum, renkler çok güzel ama sanırım zor kullanılır. Yine de elinin altında bulunsun.

    YanıtlaSil
  4. Ismine bakinca korktum :) Keske bu tarz renkleri kendime yakistirsam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yakıştırmıyorum ama illa ki bir gün bir yerde kullanılır herhalde :)

      Sil
  5. renkler harika, güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil