6 Ocak 2017 Cuma

Repetto Parfüm


Herkese merhabalar.
Son yazımın üzerinden bana göre baya zaman geçti.
Bekleyen yazılarım var ama yazasım yoktu.
Yılbaşı indiriminde Sephora'da Parfümlerin fiyatının çok uyguna düştüğünü görmüştüm.
Elimde çok var ama bu parfümün kokusuna bayıldım.


Ben 50ml olan byunu seçtim. Fiyatı 40 TL idi.
30 ml olan boyu 30 TL, 80 ml olan boyunun fiyatı ise 50 TL idi.
Parfümlerden çok çabuk sıkılan biri olduğumdan 80 ml olanı almadım.


Şişesinin tasarımı çok hoş.
Kokusu bana tanıdık geliyor.
Çiçek baharat karışımı aroması var.
Kalıcılığı ise bende 2 güne kadar kalıyor.
İlk sıkıldığında ki gibi olmasa da o gün de kokuyu alabiliyorsunuz.


7 yorum:

  1. Teşekkürler canım bakıyım buna :)

    YanıtlaSil
  2. kalıcılığı güzel gibi :) güzel günlerde kullan kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu ağır olanlar genelde kalıcı olur ama bu çok ağır ve kalıcı güzel :))

      Sil
  3. çiçek ve baharat kokuları benim şuan aldığım parfümlerin hepsi öyleymiş dikkat etmeden almışım... bunu da severim kesin :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Duygu
    Ben genelde bir parfüme takılı kalıyorum. Keşke sıkılsam senin gibi. Beğenip aldıklarım aynen duruyor genelde

    YanıtlaSil