18 Ocak 2017 Çarşamba

Sleek Sunset Far Paleti / Sleek Sunset Eyeshadow Palette

Herkese merhabalar :)
Bugün daha renkli olması adına sizlere Sleek far paletinden biraz bahsetmek istedim.

Paletinin içinde renklerden 1 tanesi hariç diğer kalanların hepsi ışıltılı.
Bende bir paleti daha var fakat onla bunun yapısı o kadar farklı ki sanki farklı markalar gibi hissettim.
Hoşuma gidenler renkler ise

  • horizon
  • solstice
  • dusk
  • eve
  • dawn
  • golden hour
  • starry
  • serene

Renklere dokununca sanki kremsi bir yapısı varmış gibi oldu.
Pigmentasyonları çok iyi ve canlı renkler olması hoşuma gitti.
İndirimde 30 TL'ye aldım.
İndirimlerde gidip farklı renkli paletlerini de almayı düşünüyorum.

Sol baştan isimlerini tekrar yazayım sizlere,

  1. Nightfall
  2. Horizon
  3. Solstice
  4. Afterglow
  5. Sunrise
  6. Skyline
Üst kısımdaki renkler genelde canlı ve yaz aylarına yakışacak tondaki farlardan oluşuyor.
Bana kalırsa turuncu ve maviyi özel gün dışında kullanacağımı sanmıyorum.


Sol baştan isimlerini tekrar yazıyorum.

  1. Dusk
  2. Eve
  3. Dawn
  4. Golden Hour
  5. Starry
  6. Serene
İndirimsiz fiyatı 50 TL.
Kesinlikle bu parayı hakediyor ama indirimde yakalayınca 2 tane bile alabilirsiniz.
Ben sanırım sleek paletlerini set yapacağım :)

8 yorum:

  1. sleek'in en güzel paletlerinden henüz kullanmaya kıyabilmiş değilim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kullanamadım çok pigmentli maşallah :)

      Sil
  2. I love Sleek, great palette:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim canım:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Aynı düşünceye sahibim. Yıllar önce yurtdışı gezisinde Sleek paletlerin fiyatı 50 küsür liraya geliyordu. Hoş, gerçi şimdi daha da pahalıya mal oluyordur. Her palette o kada güzel renkler var ki, bir sonraki indirimde sanırım ben de bol bol alacağım :)
    Güle güle kullan Duygucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugunde baktım ama hep kullanmayacağım renktelerdi almadım :)

      Sil