10 Şubat 2017 Cuma

Milkshake Whipped Cream Saç Bakım Köpüğü

milkshake köpük
Herkese günaydın :)
Bugün sizlere benim bayıldığım bir ürünü biraz anlatmak istedim.
Milk shake saç köpüğü benim son zamanlarda favori saç ürünüm oldu.
Kokusu o kadar güzel ki insanın yiyesi geliyor.
Milkshake köpük

Spreyin uç kısmı krem şantilerin ucu gibi.
Gözlemlerime göre olumsuz tek yönü spreyi sıktıktan sonra biraz daha ürünün çıkması.
Boşa giden biraz ürün oluyor.



Milkshake köpük

Sıkılınca yukarıdaki gibi duruyor.
Kokusuna bayıldığım için gün içerisinde sık sık kullanıyorum.
Bu yüzden çok çabuk bitebilir.
Küçük bir miktar alıp saçlarıma uyguluyorum.
Güzel kokmasını sağlıyor ayrıca saçların daha güçlü,parlak ve sağlıklı gözükmesini de sağlıyor.


Ürünü gratis,watsons gibi mağazalarda bulabilirsiniz.
Fiyatı yaklaşık 20 TL civarında.

29 yorum:

  1. Benim de severek kullandığım bir ürün evet sıktıktan sonra biraz daha çıkıyor onu da parmağımla sıyırıp yiyorum diyomuşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilecek derece güzel ama ilk defa bu kadar çok bir ürünü beğendim :)

      Sil
  2. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  3. mılkshake urunlerının hepsı cok guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım diğer ürünlerini de en kısa zamanda denerim :)

      Sil
  4. kokuya bayılıyorum o fazla çıkan ürünü de alıp elime sürüyorum harika yumuşatıyor ve kokutuyor..

    YanıtlaSil
  5. Kokusuna ben de bakmistim sevmistim ama baska aldim :) Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  6. Já segui o blog :)
    Beijinhos
    http://a-carlota.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  7. I'll followed you back!
    great blog)

    YanıtlaSil
  8. I'll followed you back! Thanks dear!

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  9. very cool product :)

    thanks for your review.

    do you want to follow each other on gfc? i follow you :)

    have a nice day!

    YanıtlaSil
  10. Não conhecia mas adorei a tua opinião
    segui
    Muito obrigada pela visita volta sempre adorei
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    YanıtlaSil
  11. çok merak ettiğim bir üründü, teşkkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence en kısa zamanda bu ürüne bak :)

      Sil
  12. Hi dear!
    This looks an amazing product :)
    Thanks a lot for your visit to my blog, I follow you now in GFC and G+, are you following me in both, please?
    We Keep in touch lovely!
    xxx
    www.travelera.es

    YanıtlaSil
  13. I am following you dear <3

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel duruyor,tam krem şanti:)

    YanıtlaSil
  15. Bu ürünü mağazada sıkmıştım elime. Mükemmel kokuyor yiyesim gelmişti <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep merak ediyordum dedikleri kadar varmış :)

      Sil
  16. I followed you back!
    great post, dear!
    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil