14 Şubat 2017 Salı

#vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu Buluşması Sponsorları Part 1


Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere yazmak için can attığım bir yazı ile karşınızdayım.
Haftasonu katılmış olduğum #vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu etkinliğinin kozmetik ve bakım ürünleri sponsorlarını derledim.
Daha önce o günle ilgili bir yazı yayınlamıştım ona da buradan ulaşabilirsiniz

renklidukkan.com

Catrice markasını uzun zamandır severek kullanıyorum.
İlk defa deneme şansı bulduğum bu ürünleri bizlere Renkli Dükkan göndermiş.
Catrice markası ülkemizde sadece Rossmann mağazalarında ve Renklidükkan sitesinde bulunuyor.
Yakınında yada şehrinde rossmann mağazası olmayanlar için güvenilir bir site kendileri.
Ayrıca Essence ürünlerine de ulaşma şansınız var.
Toplam 40 Tl ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo seçenekleri mevcut.
Kargoları Aras Kargo ile gönderiyorlar.
Sadece kart ile ödeme yapılabiliyor.


gratis.com

Wet n wild rujlarını severek bir çoğumuz kullanıyor.
Etkinliğimizde bizlere sevgili Gratis bizlere 4 farklı renk rujlar yollamış.
İn the flesh,rose bud,mocha licious,cinnamon spice.
Bunları ayrı bir postta yazacağım.
Wet n wild markasına Gratis mağazalarında 12.90 TL'ye bulabilirsiniz.



revox.com.tr

Revox markasının daha önce şampuanını,saç kremini ve saç bakım maskesini kullanmıştım.
Şimdi ise farklı ürünlerin gelmesine çok sevindim.
Saç bakım yağı,kalıntı giderici şampuan ve sıvı saç kremini en kısa zamanda deneyimleyip sizlerle paylaşacağım.
amway.com

Amway markasını çoğumuz duymuşdur.
Ben küçüklüğümde etrafımdakilerde hep temizlik malzeleri sattığını görüyordum.
Fakat onlarda kozmetik ürünleri de varmış.
Etkinlikte bizlere amway firması bb krem,lipgloss ve eyeliner göndermiş.
İlk defa bu markadan ürün deneyeceğim.



Yine amway markasına ait bu glister diş fırçaları ve diş macunu ile bizlerle oldu.
Glister diş macunu kullanmamıştım ama görmüştüm.
Bundan mercimek tanesi kadar kullanmak yeterli oluyor.


Yine amwayden takviye gıda.



LR////sosyalannemlrekibi/

LR markasına ait daha önce bir ruj denemiştim.
Bu etkinlikte lr iş ortağı olan Fatma Doğan bizlere deodorant roll on ve emergency sprey getirmiş.  LR firması hakkında bilgi almak yada ürünlerden sipariş vermek isterseniz iletişime geçebilirsiniz.


Bebak markası da bizlere 2 çeşit krem yollamış.
Birisi güllü diğeri ise zeytinyağlıydı.
Bana gelen zeytinyağlı oldu.
Şimdilik biraz beklemede kalacak.
Elimdeki kremler bitmeden açmak istemiyorum.


SVR// yoncakozmetik.com

Laboratoires SVR, Essonne - Fransa’da kurulmuş, 50 yıldır yenilikçi dermo-kozmetik
cilt bakım ürünleri geliştiren, üreten ve ihraç eden bir şirkettir. 
SVR ürünleri, 50 yi aşkın ülkede sağlık profesyonelleri tarafından tavsiye edilmekte ve eczanelerde satılmaktadır.
Ürün formülasyonlarındaki içeriklerin konsantrasyon ve seçiminde tavizsiz olan SVR, her cilde özel ve etkin çözümler sunar. Ürünler pek çok kalite kontrol aşamasından geçer ve kurallara sıkı sıkıya bağlı olarak endüstriyel sürece uygun olarak geliştirilir.
Çünkü herkesin cildi eşsizdir ve Laboratoires SVR seçkin içeriklerinin hünerleri ile dermatolog ve eczacıların deneyimlerini kombine ederek her cildin ihtiyaçları için özelleştirilmiş, kusursuz ve etkili çözümler yaratır.

otaci.com

Otacı ise yeni çıkartmış olduğu meyveli şampuan serisinden elma&nane olanı yollamış.
Kokusuna bayıldım.
Bir çok testerda yollamış ve içlerinde bu meyveli şampuanların diğer çeşitleri de var.
Belki de beğenip bu şampuandan devam ederim :)


martiderm.com

MartıDerm markası ise bizlere serumlardan yollamış.
Bu serumların bir çok çeşidi var.
Burada çokta bahsetmiyorum çünkü bunun için ayrı bir post hazırlıyorum.

5 yorum:

  1. Nice beauty products:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir gün oldu Duygucum görüştüğümüze çok sevindim öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeldi ablam bende yeniden görüşmemize sevindim :)

      Sil
  3. Cok guzel bir etkinlik olmus. Herkese selamlar🙏😊

    YanıtlaSil