9 Mart 2017 Perşembe

Acnecinamide Mendil


Acnecinamide markasına ait bu sivilce mendilini uzun zamandır almak istiyorum. Migrosun sevgililer günündeki indirimden almıştım.
Fakat yazıya başlamadan önce hiç memnun kalmadığımı söylemek istiyorum.


İçerisinde ıslak mendil gibi paketler bulunur.
Toplam 15 adet mevcut.


Acnecinamide Eksfoliyatif Mendil peeling özellikli tek kullanımlık yüz temizleme mendilidir. Özel içeriği ile ciltte oluşan sebum,siyah noktave beyaz noktaları temizlemeye yardım eder. Akneli ve akneye meyilli ciltler için geliştirilmiştir.
İçeriğinde AHA kompleks, glikolik asit ve laktik asit bulunur.
Alfa Hidroksi Asitler (AHA’lar), üzüm, elma ve şeker kamışı gibi doğal meyvelerden elde edilen, toksik olmayan maddedir. AHA’nın en küçük molekülü glikolik asit, şeker kamışından elde edilir.
Bu mendiller her sivilce tipi için kullanılabilirler, ciltte rahatsızlık hissi yaratmaz.
Acnecinamide Eksfoliyatif Mendil ciltte peeling etkisi sağlayarak, ölü deriyi üst tabakadan uzaklaştırır ve cildin yenilenme sürecini hızlandırır.
Gözenekler açılarak cildin nefes almasını sağlamaya yardım eder.
Ciltte yağ dengesi sağlayarak yeni sivilce ve akne oluşumlarını engellemeye yardımcı olur.
Gözenekler sıkılaşarak görünümlerinde azalma sağlamaya da yardımcıdır.


Kullanım Şekli :
Günde bir defa, temiz cildinize masaj yaparak uygulayabilirsiniz.
Sivilce sorununzun şiddetine göre gün aşırı ya da haftada 2 –3 gün kullanabilirsiniz.
Ciltte tahriş oluşması halinde kullanıma ara vermelisiniz.
Göze temas ettirmeyiniz.
Uyarı : Yaz döneminde Acnecinamide Exfoliative Tissue kullananlar, gün boyu en az SPF 15 güneş filtresi içeren koruyucu güneş kremi kullanmalıdır.



Göründüğü gibi hiç bir farklı bir şeyi yok.
Bildiğimiz ıslak mendil ama içerisindeki maddeler farklı.
Benim memnun olmadığım konu ise kullandıktan sonra daha çok sivilce çıkarttı.
Hal öyle olunca bende kullanmadan bıraktım.


Son zamanlarda cildim farklılaşmaya başladı.
Aşırı kuruyup sivilce çıkarttı.
Bazı sağlık problemlerim var ama yine de sivilcelerimin daha çoğalmasını sağladığından bir daha almam aldırtmam.

16 yorum:

  1. aslında sivilce çıkartması acaba cilt altındaki kabartıları kusturması olabilir mi acaba ? ben bulursam bir denemek istiyorum jeli benim aknelerimi iyi etmedi ama belki bu iyidir her cilt farklı sonuçta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kusturma gibi bir şey olacağını sanmıyorum çünkü deri altına işlemiyor ki kustursun :(

      Sil
  2. sivilceleri arttırıyor olabilir ilk başta ama belki bir süre sonra cildin daha düzgün olmasını sağlayabilir canım çabuk pes etmesen mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım daha fazla kullanma gibi bir şey söz konusu olamaz :(

      Sil
  3. Looks interesting:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bende arkadaşlar gibi düşündüm. Acaba cilt altındakileri çıkardı sonra düzgün görünmesini mi sağlayacaktı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süre deneyenlerden duyduğuma göre yine aynı şekildeymiş

      Sil
  5. ilk başta arttırabilir bence.. ben de kullanmıştım çünkü öyle çok kötü bir etkisini görmedim ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla sadece bende çıkartmamış bilmiyorum

      Sil
  6. bende bu ürünü çok merak ediyordum ta ki yazını okuyana kadar aman uzak dursun sivilce yapan ürünler !!! :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu ürünü beğenmedim canım. Silip yatıyorum ertesi sabah yüzüm daha çok yağdan parıldar halde uyanıyorum. Pes etmek istemedim biraz devam ettim fakat değişiklik olmadı ben de bıraktım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki sadece bende olmamış bu sivilceler :)

      Sil
  8. Ben kullanıyorum hatta diğer ürünlerinide kullanıyorum ilk başta sivilcelenme yapıp daha sonra kalıcı olarak engelliyo sivilce oluşumunu.

    YanıtlaSil