21 Mart 2017 Salı

KAPATICI KOLEKSİYONU


Herkese merhabalar.
Yine uzun süre yoktum buralarda.
Bir kaç ayda bir böyle bana geliyorlar :)

Elimde çok fazla kapatıcı var bende bunları karşılaştırmak istedim.

Benim favorilerim 
  1. maybelline
  2. catrice 
  3. la girl pro concealer




Sol baştan başlarsam

Avon 2 tonu olan bendeki en açık olmasına rağmen yine de koyu duran bir kapatıcı.
Çok uygun bir fiyata almıştım ama hatırlamıyorum.
Kapatıcılık kötü.
Daha önce incelemesini yapmıştım ona da buradan bakabilirsiniz.


Maybelline age rewind bu kapatıcıyı ne kadar övsem de az diyebilirim.
Kapatıcılığı bana göre ortadan yüksek.
Light rengi bende tam oluyor.


Xp markasının bu kapatıcısını daha öncede beğenerek kullanmıştım.
La girl pro concealer'a benzetenler çok olmuş.
Bana kalırsa benzerlik yok belki renk olarak benzetmiş olabilirler.
Daha önce incelemesini yapmıştım ona da buradan bakabilirsiniz.


Catrice cover stik uygun fiyatlı bulduğumdan aldığım ama aylardır bitiremediğim kapatıcı.
Yapısı yoğun dağıtmakta zorlanabiliyorum.
Rengi en açık tonu.
Kapatıcılığı ise orta.
Daha önce incelemesini yapmıştım ona da buradan bakabilirsiniz.


Catrice liqiuid kapatıcısı ise son zamanlarda elimden düşmüyor.
Bende ki rengi 020 ilk başta koyu olur sandım fakat şimdilerde tam oluyor.
Kapatıcılığı ortadan yüksek.


Rimmel london wake me up kapatıcısı fondöteni ile beraber aldım.
Fakat fondöteni çok sevdim kapatıcısı için aynı hissedemedim.
En açık olmasına rağmen bana koyu geldi. Birde somon rengi duruyor.


La girl kapatıcılarını da önce blogumda yazmıştım. ona da buradan bakabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Great products, thanks for sharing:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. şuan elinde olanlardan elimde maybelline var light benimki de iyi anlaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ben türkiyeye gelmese yurtdışından söyleyecektim

      Sil
  3. burada benim de favorim maybelline..

    YanıtlaSil
  4. catrice ve age rewind bence gayet başarılı
    Sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Excellent post!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir yazı olmuş aralarından denemek istediklerim var :)

    YanıtlaSil
  8. Great post! Thanh you!
    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil