23 Mart 2017 Perşembe

The ONE Lip Sensation Mat Köpüksü Likit Ruj


Herkese merhabalar
Oriflame'dan geçen gün sipariş vermiştim ve 2 güne elime ulaştı.
Yalnız ben birinden değil kendi üyeliğim olduğu için direk sitesinden sipariş verdim.

Oiflame firmasını bilmeyenler için;

Avrupa’lı en büyük doğrudan satış yapan güzellik firması Oriflame, insanların hayatlarını değiştirip hayallerini gerçekleştirecek bir iş fırsatı sunmak üzere 1967 yılında 2 kardeş ve arkadaşları tarafından İsveç’te kurulmuştur.
Günümüzde; 60’dan fazla ülkede sayıları 3,5 milyondan fazla olan bağımsız satış danışmanları ile geniş ürün portföyünü ve eşsiz iş fırsatını hayallerine kavuşmak isteyen herkese sunan Oriflame’in yıllık satışı 1,5 milyon € civarındadır.   
Kuruluşundan bu yana Oriflame kendini, ürünlerinde mümkün olduğunca doğal bileşenler kullanmaya, ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmemeye ve doğrudan satış sistemini kullanarak insanların kendi işlerine sahip olmalarını sağlamaya adadı. Oriflame ürünlerini geliştirirken, sıkı çevreci politikalarına uygun olarak doğal ve çevreye zarar vermeyecek bileşenler kullanmaya özen gösterir.

The one serisini severek kullanıyorum.
Ben normal likit mat ruj sanarken aldığım köpük mat ruj çıktı.
Bende köpük yazısını görünce biraz korktum ama daha sonra deneyince hoşuma gitti.

Ürün 5 gr.
Fiyatı mart ayı için 20 TL.


Ben toffee cream rengini aldım. En nude ve sadece olanı buydu.
Diğerleri açık,koyu pembe,kırmızı gibiydi bende o renkleri pek tercih etmediğimden direk bunu seçtim.

Sürümü kolay fakat 2.katı geçerken biraz zorlanma yaşadım.


 İçeriğinde ise aşağıdaki maddeler var,

RICINUS COMMUNIS SEED OIL, CYCLOPENTASILOXANE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, TALC, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, NYLON-12, SILICA, MICA, STEARALKONIUM HECTORITE, PARAFFIN, PROPYLENE CARBONATE, ISOCETETH-10, PARFUM, CERA MICROCRISTALLINA, PROPYLPARABEN, BHT, POLYETHYLENE, TOCOPHEROL, CI 15850, CI 77891, CI 45410, CI 77491, CI 77499, CI 77492, CI 45380, CI 19140, CI 42090

İçerisinde paraben ve çeşitleri olduğundan dolayı bunu bir daha alacağımı sanmıyorum.
Keşke almadan önce içeriğine baksaydım da neyse siz eğer bu tür içeriklere çok fazla önem veriyorsanız bu ruj size göre değil.



  • 1.5 milyar Euro'luk yıllık satış cirosuna sahiptir.
  • 60’dan fazla ülkede faaliyet göstermektedir.
  • 3 milyondan fazla Bağımsız Satış Danışmanına sahiptir.
  • Bünyesinde yaklaşık 7 bin 500 çalışanı bulunmaktadır. 
  • İsveç’in, doğadan ilham alan, yenilikçi ürünlerinden oluşan 1000’den fazla geniş ürün portföyüne sahiptir.
  • Katalogları 40 farklı dilde basılır ve dağıtılır. 
  • Global Araştırma & Geliştirme Merkezinde 100'den fazla bilim insanı görev yapmaktadır. 
  • İsveç, Polonya, Çin, Rusya ve Hindistan'da üretim merkezine sahiptir. 
  • Dünya Çocuk Örgütü’nün yardımcı kurucusudur.
  • Lüksemburg ve İsviçre’de genel merkez ofisleri bulunmaktadır. 
  • 5 yorum:

    1. içinde paraben olması kötü olmuş :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. aynen bende son dakika gördüm ama almıştım çoktan

        Sil
    2. rengini merak ettim ama paraben varsa maalesef sınıfta kaldı :(

      YanıtlaSil