2 Nisan 2017 Pazar

Essence We Are Awesome Allık


Herkese merhabalar
Son zamanda rossmanlarda gördüğüm bu essence'nin yeni koleksiyonundaki allığı görür görmez aldım.
İnsan kullanmaya kıyamıyor gerçekten.
Fiyatı 12 küsürdü tam hatırlamıyorum.


Pigmentasyonu çok iyi.
Essence markasındaki çoğu ürünün pigmenti hep iyi çıkıyor.


Öyle bir paket yapıyorlar ki sanki siz almayın der gibi.
Açarken illa ki üzerindeki kağıtlar yırtılıyor ve bu benim canımı çok sıkmaya başladı.
Tamam bazı insanlar gerçekten ürünleri açıp mahvediyor ama alan ne yapsın her yerinde bant izleri kalıyor daha sonra yapış yapış oluyor.

Özellikle rossmanda hep oluyor.
Her ordan ürün aldığımda 10 dakika bantları sökmekle uğraşıyorum.


Soldaki renk çok tatlı bir pembe mercan tonlarında.
Ortada ki renk ise aydınlatıcı olarak kullanacağım :)
Sondaki renk ise ikisinin karışmış hali ve oda çok tatlı duruyor. Toz pembe gibi.

10 yorum:

  1. O bantları sökerken ki yaşadığın hali bilirim canım =) onun dışında ürün çok tatlı ben de haftasonu gördüm alacaktım ama elimde çok fazla allığım aydınlatıcım olduğundan son anda vaz geçtim :( güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya insanı deli ediyor.
      Keşke alsaydın canım ne olacak ha bir fazla bir eksik :)

      Sil
  2. ürün ne kadar da tatlış ikisi bir arada bile çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Duygucum harikaymış ben henüz denemedim bunu .. bu bantlar konusunda haklısın açarken her tarafı yırtılıyor ve açılmıyor da ..:-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ablacım yırtmadan açmak imkansız hatta bazen ürün kırılıyor

      Sil
  4. Yaa cok begendiiim kesinlikle alıcam bunu :)

    YanıtlaSil
  5. Girl, omg, your blog is GOAL! I'm in love! I follow you, can you follow me back?♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    YanıtlaSil