1 Nisan 2017 Cumartesi

Este Lauder Pure Color High Intensity Lip Lacquer


Herkese merhabalar yeni aya geldik.
Mart ayı benim için hemen bitmek bilmeyen bir ay oldu.
Çok fazla yazı yazamadım.
Yazma istediğim hevesim yoktu.
Olduğun da da hemen yazıp yayınladım.

Bu ay umarım bol yazılı bir ay olur :)

Gelelim benim uzun uzun zamandır bekleyen dudak parlatıcıma.
Estee lauder markasından yeni yıldan sonra aldığım fakat yanında bir çok tester ürün yollamaları gerekirken sadece bunu gönderdiler.
Mail attım aradım hiç dönüş olmadı.
Paketini bile daha geçen hafta açtım.

Bu davranışlarıyla ilk başta benim için bittiler.
Bir daha bir şey alacağımı da sanmıyorum.



Fırçası bildiğimiz genel olan dudak parlatıcısı fırçalarından.
Kolay süreyi sağlıyor.




İçerisinde C ve E vitaminleri bulunuyor.
Dudakları nemlendirir.




Bendeki renk pink kiss
İçerisinde ışıltılar var.
Ben günlük olarak son zamanlarda bunu kullanıyorum.

Kalıcılık olarak bir şey yiyip içmezseniz kalıyor.
Dudaklarda yapışma hissi vermiyor.

Fiyatı 42 TL benim ilk alışverişim olduğundan bana 35.70 TL'ye gelmişti bir de kargo ekleniyor.
Kargo da 7.50 TL

Yanında 5-6 adet tester olması gerekirken koymamışlar gerçekten üzüldüm çünkü ben onlar için sipariş vermiştim yoksa bu dudak parlatıcısına 43 TL vermezdim.

7 yorum:

  1. ışıltılı ve güzel bir ruj :=) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok hoş çok fazla bellide olmuyor ama güzel parıldıyor güle güle kullan😊Çekilişimede beklerim

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzelmiş.Başka rujlara efekt vermek içinde kullanılabilir belki :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu bronz tene cok yakıstırdım suan hayal ettim de :D Gule gule kullan bebeğim

    YanıtlaSil
  5. Interesting color. Thanks for sharing.
    Nancy :)
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    YanıtlaSil
  6. rujların üzerine uygulandığında metalik bir görüntü oluşturabilir sanki :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan bende begendim :) meraba bu arada blogunuzu takibe aldm.banada beklerim 💕😊

    YanıtlaSil