24 Nisan 2017 Pazartesi

Makeup Revolution Golden Sugar Blush Palette

Herkese merhabalar
Bu yazıyı aslında cumartesi yayınlayacaktım fakat kısmet olmadı.
O yüzden geç olsun da güç olmasın diyerekten hemen başlayalım.

Makeup revolution markası uygun fiyatlı bir İngiliz kozmetik şirketi diyebiliriz.
Ben daha önce oradan 3-4 kere sipariş verdim.
Ülkemizde maalesef ürünleri bulunmuyor.
Ya tanıdığınızdan yurt dışı seyahatlerinde isteyeceksiniz,ya satış hesaplarından alacaksınız ya da en son kendiniz siteden sipariş vereceksiniz.

Ben kendim almayı tercih ediyorum bir arada satıyordum.


Benim aldığım palet golden sugar.
Daha önce yine blogumda golden sugar 2 isimli paleti incelemiştik.
Onu da daha önce almıştım fakat irem ablaya sattım.
Şimdiki aklım olsa satmazdım :)
Bende bu sefer ve aklımda kalan paleti aldım.

Palet gayet sağlam.
Düşse dahi çok fazla kırılacağını sanmıyorum.
Kapatırken o meşhur 'tık' sesi çıkıyor.
Hatta bazen açarken zorlanıyorum.


İçerisinde toplam 8 renk bulunuyor.
Bunların 7si ışıltılı,simli 1 tanesi ise mat.
Bu mat olan muhtemelen bronzer olarak düşünülmüş.
Yapıları yumuşak.
Pigmentasyonu iyi.
Yalnız bazı renkler aşırı tozutma yapıyor.


Swachları bu şekilde hepsi harika gözükmüyor mu?


En alttan başlarsak,
Palette içerisinde sarı renkler gözüküyor fakat swachladığım zaman beyaz oldu.
Bu favorilerim arasına girdi bile :)

Üstteki tam bir şeker pembesi.
Benim allıkta sevdiğim en güzel ton bu.

Üçüncü renk ise yine sevdiğim biraz daha koyu pembe.
Bunu far olarak bile düşünüyorum.

Dördüncü renk tam bir bronz tonlarda.


Beşinci rengimiz yine şampanya rengi altın tonlarında far olarak kullanacağım.
Altıncı renk yine bronza kaçan bir ton. Tam far olacak renklermiş bunlar.
Yedinci renk 4teki renk ile acayip benziyor tek far buradaki rengin daha ışıltılı olması.
Sonuncu renk ise mat. Hiç bir ışıltı yok. Ve ben bunu kesinlikle far olarak kullanacağım bayıldım.
Sanırım bronzer olarak koymuşlar ben pek beceremediğimden ne yazık ki far olarak devam edeceğim :)

8 yorum:

  1. O renkler , pigmentasyon harika

    YanıtlaSil
  2. Renkler efsane bayıldım far olarakta bence kullanılır güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  3. :-))) Duygucum sattığına ve aldığıma çok memnunum açıkçası çok sevdiğim bir palet oldu kendisi...

    YanıtlaSil
  4. Hey! I am new in your blog, i am following you(:
    I hope u can visit mine and follow me back(;

    YanıtlaSil
  5. Bu paletler içinde en en en sevdiğim olur kendisi !

    YanıtlaSil
  6. Duyguuuu o renkler ve pigmentasyon nedir öyle bakır olana ayrıca bayıldım
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil