9 Nisan 2017 Pazar

Pastel Day Long Lipcolor 27


Herkese yeni bir haftadan merhaba.
Uzun zaman oldu buraya yazmayalı.
Son zamanlarda çok yoğunum ve ayrıca bu nyx yarışması için uğraşıyordum.
Derken baya zaman girdi araya.
Hafta sonu almış olduğum bu pastel mat rujundan biraz bahsetmek istiyorum.


Watsons kartlılara 16,90 TL'ye geliyordu. Cumartesi günü alıp almamakta çok kararsız kalmıştım ama pazar günü aldım.
27 numarayı seçmemin sebebi aldığım mağazada nude bir renk yoktu.
Bende farklı bir renk almak istemediğimden bunu seçtim.
İyi ki de bunu almışım.


Fırçasını sevdim.
Sürerken beni zorlamıyor.
Biraz fazla ürün gelince kenarlara sürüyorum.


Rujun yapısı çok koyu yada çok cıvık değil.
Orta düzeyde.
Kuruması için 3-4 dakika beklemek gerekiyor.
Benim dudaklarımı kuruttuğunu söyleyebilirim.
Yaklaşık 1 saat sonra falan biraz pul pul olmaya başladı.
Kokusu da bana biraz değişik geldi.
Halbuki bende bu seriden 19 numarası var ve onda bunları yaşamamıştım.


Rengi de bu şekilde.
Evde kaç yüz tane aynı renk olan rujum var ama başka renk olsa gerçekten kullanamıyorum ve uzun süre kalıyor kıyıda köşede.
İndirimlerde farklı renklerine bakmayı düşünüyorum.
Sizin önereceğiniz numaralar var mı ?

1 yorum:

  1. bej rengi gibi duruyor kendi dudağıma sürüp bakmam lazım bu rengi..

    YanıtlaSil