20 Nisan 2017 Perşembe

Sebamed Çok Yönlü Koruyucu Güneş Kremi


Merhabalar bu hafta hava kapalı ama ben yavaştan güneş ürünlerimi ortaya çıkarıyorum.
Bunu hediyeleşme etkinliğinde beril bana yolladı.

Sebamed yıllardır biliriz.
Ben çocukken şampuanını kullanırdım.
Ergenken cilt bakım ürünlerini,
Şimdi ise güneş ürünlerini kullanmaya başladım.

Bu çok yönlü koruyucu güneş kremi.
Bendeki boyu 10 ml ama bezelye tanesi kadar alsanız kafi oluyor.


50+ koruma içeriyor.
Benim cildim yaz aylarında kötü oluyor ve mecbur koruyucu kullanmam gerekiyor.

Özelliklerine gelirsek,

  • Güneş yanıklarına karşı korur.
  • Yoğun nemlendirir
  • Cildi canlandırır
  • Suya dayanıklıdır.

İçerisinde paraben yok.


Dermatolojik test onaylıdır.
Çok hassas ve güneşe dayanıksız ciltlere önerilir.
Hızlı bir şekilde ciltte emilir.
Ürünün fiyatı her satılan sitede farklı.
N11.com da 75 ml olan boyunu 40 TL'ye gördüm.


Bunu sürüp 20 dakika bekledikten sonra dışarı çıkılması gerekir.

1 yorum:

  1. Ben de Sebamed'in güneş koruyucusunu kullanmıştım.Gayet güzel :)

    YanıtlaSil