13 Haziran 2017 Salı

Essence Volume Stylist Maskara


Herkese merhabalar.
Artık bloguma dönüş yapma vakti geldi.
Bazı zamanlar sizde de oluyor mu hiç bir şey yazmak istemiyorsunuz.
Son 1-2 aydır ben o durumdayım ve ancak o moddan çıkabiliyorum.

Ülkemize geleli biraz oluyor ama benin için yeni bir maskara diyebiliriz.
Daha önce hakkında güzel şeyler duymuştum ama kullanınca insanlara hak verdim.


Fırçası biraz oval geliyor.
Kirpikleri tek tek ayırıp hacim veriyor.
Benim gibi az kirpikleri olanlar sevecektir.
Tek katta da güzel duruyor ama bende çok kirpik olmadığından 3 kat falan geçiyorum.


Fiyatı 12 TL.
Gayet uygun.
Tshop,eveshop,rossmann gibi mağazalarda diğer ürünlerini de bulabilirsiniz.
Diğer bir çeşidi daha var onu da alıp denemek istiyorum.


Peki siz daha önce essence markasından maskra denediniz mi?

5 yorum:

  1. Essence marka maskaraları seviyorum bende de farklı bir modeli var gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. I think Essence have got lovely products for affordable prices

    YanıtlaSil
  3. Adsız13.6.17

    Essence markasının neredeyse tüm ürünlerini seviyorum :) emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de hevesimin cok gittiği zamanlar oluyor tekrar hoş geldin

    YanıtlaSil
  5. farklı maskaralarını kullanıyorum essence in ama bunda hep gözüm kalıyor ne zaman görsem =) güle güle kullan canım beğenmene sevindim =)

    YanıtlaSil