22 Haziran 2017 Perşembe

Farmasi hydravite fondöten


Herkese merhabalar
Geçenlerde bana gelen bu farmasi fondöteni geldiğinden beridir deniyorum.
Denediğim süre zarfı içinde çok sevdim.
Yapısı çok yoğun değil ve bu beni sevindirdi.
Kapatıcılığı da yüksek ve yoğun olmaması yaz aylarında bol bol kullanma fırsatı sunacak bana.


Ürün 30 ml.
Çabuk bitmesin diye ara sıra kullanmayı düşünüyorum :)


Tamda yüksek kapatıcılık aradığım zamanda bu fondötenle tanışmış olmam büyük şans :)
Bittikçe alacağım ama önce elimdeki ten ürünlerini bitirmem gerek.

Bir kaç gün art arda kullandım ve sivilce vs. sorunu olmadı.
Normalde bazı fondötenler de hemen sivilce çıkarabiliyor ama bunda olmadı.



Tüm cilt tiplerine uygun.
Doğal bitişli.
3 renk tonu var.
Bendeki en açık olanı.

Tenimde rengi biraz koyu gelirken iyice dağıttıktan sonra tam oluyor.

Bu uyguladıktan sonraki görüntü

Bu da uygulamadıktan önceki hali

10 yorum:

  1. gayet güzel bir fondötene benziyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çook doğal duruyor güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcılığının yüksek olması özellikle benim gibi cilt lekeleri olan birini cezbediyor açıkçası ama yüzümde hiç rahat edemiyorum onları sürünce de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu sevdim yüzünde bir şey yokmuş gibi duruyor

      Sil
  4. koyu renk gibi duruyor ama baya uymuş cildine .. kapatıcılığı da iyi güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet başta bende korktum koyu olacak diye ama sonradan yüzüme de uydu teşekkür ederim

      Sil
  5. Gerçekten doğal durmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Koyu renk gibi durmuş ama yedirince rengi çok farketti, güle güle kullan Duygucum :)

    YanıtlaSil