8 Haziran 2017 Perşembe

Gabrini Cosmetics Matte Lipgloss


Herkese yeniden merhabalar.
Geçen ki yazımda bahsettiğim gibi Gabrini cosmetics anneler günü için bizlere bir paket yollamıştı.
İçerisinden bir adet ruj çıktı ve görselde ki diğer ruju ise ben zaten kendim almıştım.
Hazır yenisi gelmişken ikisini de yorumlamak istedim.


Öncelikle fırçası normal bir fırça değil.
Bir tarafı dümdüz diğer tarafı ise biraz daha çıkıntılı.
Bana göre bu fırça ile sürmek çok daha kolay oluyor.


Dudak kenarlarını belirleyip daha sonra içerisini dolduruyorum.

Üstteki 09
Alttaki ise 01 numara.

Ben bu rujlara bayıldım.
Dudakları kurutmuyor.
Kalıcılık yüksek.
Kokusu güzel.
Fiyatları yerine göre değişiyor ama genel olarak 10 TL civarlarında.
Elimdekileri bitirirsem eğer farklı renklerini deneyebilirim.

Sizce bu rujlar nasıl denediğiniz oldu mu ?

10 yorum:

  1. Alttaki tam benlik, nereden aldın canım?

    YanıtlaSil
  2. Adsız9.6.17

    Renkleri harikaymış ☺️

    YanıtlaSil
  3. Oh, shades are fantastic!

    YanıtlaSil
  4. iki rengi de şahane güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. 01 numaralı olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. sonbahara girerken alacağım :) toprak tonları sonuçtaaa

    YanıtlaSil
  7. Biraz kurutuyor ama renklerine bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Adsız3.10.17

    Bu rujların kokusu nasıl

    YanıtlaSil