12 Ağustos 2017 Cumartesi

Avon Makyaj Aksesuarları


Herkese merhabalar
Yine bir hafta bitti ve bende sizlere bu sefer makyaja yardımcı olan süngerlerden ve fırçalardan biraz bahsedeceğim.
Avon markasının yeni çıkarttığı bu sünger setini beğendim.
Fiyatı çok uygundu.
7.5 TL olması lazımdı.



Süngerlerin boyları küçük.
Ben genelde kapatıcı ve kontür amacıyla kullanıyorum.
Süngerler suyla beraber şişiyor ama ben ıslatmadan kullanmayı daha çok seviyorum.



Soldaki allık sağdaki ise fondöten fırçası.

Allık için olanı beğendim kılları sık ve dökülme yapmıyor.
Fondöten fırçası ise kesinlikle uzak durulması gerekenlerden.
Dökülme yapıyor ve kılları da sık değil.
Fiyatları indirimde çok uyguna geliyor.


Gördüğünüz gibi zaten fondöten fırçasının kıllarının uçları çıkmış.
Gerçekten hayal kırıklığı yaşadım.
Daha önce kedi dili fondöten fırçasını kullandım ve onda bir problem yaşamamıştım ilk defa avon fırçasının kötü olduğunu gördüm.

Fondöteni dağıtırken yedirmiyor.
Bir sağa bir sola götürüyor.
Çizgi çizgi belli oluyor.

1 yorum:

  1. süngerleri ben de sipariş verdim ama daha gelmedi.. fırçaların ikisini de seviyorum fondöten fırçası bendeki dökülme yapmadı ama ben fondöten sürmüyorum tabi onunla krem kontur ürünlerini dağıtmak için kullanıyorum..

    YanıtlaSil