27 Ağustos 2017 Pazar

Avon Mark Fondöten



Herkese merhabalar.
Avon makyaj ürünlerinin çoğunu değiştirip mark adı altında ambalajları ve bazı ürünlerin yapısını değiştirdi.
Bende bu fondöteni merak edip almıştım.
Ben alırken yanında fondöten fırçası ve kapatıcısı ile 35 TL idi.


Ürün çok fazla sıvı.
Kaç kere yüzümde tişörtüme aktı hatırlamıyorum.
Siz direk fırçaya da süngere dökerseniz daha iyi olur.


Kapatıcılığı orta seviyede.
Kalıcılık 4-5 saat anca gidiyor.
Karma bir cildim var.
Yağlı yada kuru ciltlerde ne kadar kalıcıdır bilemiyorum.



6 yorum:

  1. Avon un bazı ürünleri güzel ama bazıları da çok vasat :(

    YanıtlaSil
  2. Benim cildime göre sanki çok fazla sarı gibi geldi :/

    YanıtlaSil
  3. bu markayı hiç görmemiştim renkleri de güzelmiş..
    teşekkürler paylaşım için
    @bw @ml
    www.mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avon aslında mutlaka görmüşsündür :)

      Sil