1 Ağustos 2017 Salı

Farmasi Güneş Kremi


Herkese merhabalar.
Son zamanlarda kullandığım bu farmasi güneş kremi hakkında biraz bilgi ve tecrübe sahibi olunca sizlere aktarmak istedim.

Daha önce losyon şeklinde olanı kullanmıştım ve memnun kalmıştım.

Kremsi yapısı var.
Biraz yoğunluğu fazla.
Az az alıp iyice yedirmek gerekiyor.
Makyaja başlamadan 10 dakika önce falan sürür bekliyorum.

İçerisinde paraben,boya bulunmuyor.

50+ faktör koruma içeriyor.

Hassas ciltlere uygundur.

Gliserin ve e vitamini bulunur.

Aleo vera sayesinde cildinizi ferahlatır.




3 yorum:

  1. Farmasi'nin Dr. Tuna serisini seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. farmasinin güneş kremini gerçekten merak ediyordum. Oğluma pişin kremini kullandım gerçekten anında yatıştırdı ve çabuk iyileşmesini sağlamıştı... umarım güneş kreminden de memnun kalırım... sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Adsız1.8.17

    Farmasi ürünlerini bir kullanamadım o kadar merak ediyorum ki artık :)

    YanıtlaSil