26 Ağustos 2017 Cumartesi

Farmasi Kontür ve Aydınlatıcı Stik - Farmasi Contour and Hightlight Stick


Herkese merhabalar.
Bugün sizlere Farmasi markasının kontür ve aydınlatıcı stiklerinden biraz bahsetmek istiyorum.
Çok merak ediyordum fakat bana geldikten sonra fikirlerim az da olsa oluştu.


Kontür olayını pek beceremesem de daha önce wet n wild markasının stik olanı kullanmaya çalışmıştım bu sefer de farmasiden denemek istedim.

Aydınlatıcıyı da çok seviyorum ama ilk kez stik olarak deneyeceğim.


Ambalajları sağlam.
Kapakları açılıp kırılma riski yok.
Bu yüzden sevdim çünkü wnw kullanırken kapakları çıkıp kırılıyordu.




Ürünlerin yapısına gelirsek açıkçası beklediğimden yoğun geldi.
Baya yoğun yapılı ürünler.
Özellikle aydınlatıcı olan ürün fondöten gibi.
Dağıtmakta zorlanabilirsiniz.


Kontür stiğinin yapısı koyu ama az az kullandığınız da güzel olabilir.
Dağıtmak için ıslak bir sünger tercih edebilirsiniz.




Fotoğrafta da görüldüğü gibi sadece bir kere sürmem halinde bu şekilde oldu.
Fiyatı Ağustos ayı için 24 TL.

4 yorum:

  1. Yapılarının yoğun olmasını sevdim gece makyajlarında güzel gözükür gule gule kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzellermiş :D

    YanıtlaSil
  3. Adsız15.4.18

    2si mi 24 tl yoksa tekli fiyatı mı

    YanıtlaSil