15 Ağustos 2017 Salı

Kutu Kutu Moda Kutu Açılımı


Herkese  merhabalar.
Sizlere çok şeker bir siteden bahsedeceğim.
İçeriğini bilmediğimiz kutuları çok seviyorum.
Ülkemizde de yeni yeni artmaya başladı.

Kutu kutu moda sitesinde 2 farklı kutu seçeneği var birisi aksesuar diğer ise moda.
Ben moda olanı seçtim ve içerisinden 
Bir adet hırka
Bir adet el çantası
Bir adet kolye çıktı. 
Özellikle kolyeye bayıldığımı söylemeliyim.


Kargo ücreti 6 TL.
Süpriz mini kutu aksesuar kutusu 19.90
Süpriz mini kutu moda kutusu 29.90



''Kutu Kutu Moda, içerisinde kıyafet, takı, aksesuar, dekoratif eşya gibi çeşitli ürünlerin yer aldığı, kadınlara yönelik bir aylık sürpriz kutusudur.
Her ay, en az 5 parça ürün özenle seçilerek siz değerli müşterilerimize gönderilmek üzere kutulardaki yerini alır. Her ayın ilk üç haftası boyunca siparişler alınır ve kutular hazırlanır, ayın 20'sinden itibaren de heyecanlı bir bekleyiş içerisinde olan müşterilerimize kargolanır.''

9 yorum:

  1. Böyle guzel seyler yenı yenı çogalmya baslıyor bence cok da guzel oluyor

    YanıtlaSil
  2. değişikmiş :) gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyatı uygunmuş,denemeye değer gibi :)

    YanıtlaSil
  5. bu aralar çok moda olmaya başladı bu tarz siteler e bi bakmak lazım :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım :) Bende duymamıştım daha önce bu siteyi.
    Blogunu takipteyim bana da beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil