5 Eylül 2017 Salı

Kiko photo focus powder


Herkese merhabalar :)
Ne zamandır ne yazsam diye düşünüyordum bazen kafama esiyor bir sürü blog yazısı yazıyorum bazen de hiç yazmak bakmak istemiyorum.

Pudralardan bahsetmeyeli çok uzun zaman oldu.
Kiko markasının bu focus pudrasını indirimler zamanında 18 TL'ye almıştım.
İyi ki de almışım diyorum.



Bu tarz ambalajlı ürünleri sevemedim maalesef bu süngeri kullanmıyorum çünkü ürün çok az geliyor gibi geliyor bana..

%90 saf mikronize mineral içerir.
8 renk tonu vardır.


Bu şekilde fırçama alıp göz altlarıma bolca sürüp makyajımı pişiriyorum ve gerçekten o pürüzsüzlüğe kavuşuyorum.
Sanırım bu şekilde ilk defa hızlı şekilde pudra bitireceğim.


 Bende renk 02 sanırım o zaman orada kalan en açığı buydu tam emin değilim.
24 ay süresi var.
Toplam 10,5 gr


Burada gösterdim ama pekte belli olmuyor transparan gibi duruyor bende.

1 yorum: