10 Ekim 2017 Salı

BİTENLER TEMMUZ AĞUSTOS EYLÜL #22


Bee beauty duş jeli : Bittikçe aldığım uygun fiyatlı kalıcı duş jeli. İndirimde 2.95 e alıp yedekliyorum.

İsana duş jeli : Genelde limited edition olanları gördüğümde alıyorum ama bu sefer pek beğendiğimi söyleyemem aslında ilk başlarda güzeldi ama daha sonra baymaya başladı ağır şeker kokuyor.
revo
Saloon köpük sabun: Sıvı sabunlardan daha çok köpük olanları tercih ediyorum ve genel de hep saloon markasını alıyorum.

Yves rocher kuru saçlar için krem : Yves rocher markasının saç kremlerini seviyorum yıpratmıyor ve yumuşak yapıyor.

Capilactif sık kullanılan şampuan : Etkinliğim sayesinde tanıştığım ve neredeyse 1 yılda anca bitirdiğim bir şampuan oldu. Güzeldi saç dökmesi yapmadı saçımı yağlandırmadı.

Revox at kuyruğu saç serumu : Yine etkinliğimde tanıştığım ve anca bitirdiğim serum.
Saç serumları,yağları o kadar çok var ki elimde hangisini kullansam şaşırıyorum. Bunun bitme sebebi ise fısfıs şeklinde olması. Sevdiğim için sürekli elim buna gitti. Saç bakım yağlarını elle temas etmediği zamanlarda bayılıyorum.

Watsons bebek şampuanı : Fırçalarımı yıkamak için almıştım. Gayet güzel kirlerini çıkarttı. Fırsat köşesinden 3 TL gibi bir fiyata almıştım.

Spumy şampuan : Firma tarafından gönderilen ama çok fazla sıvı olduğu için çabuk biten bir şampuan oldu benim için. Olumsuz bir özelliğini görmedim.
Dökme,kepek,yağlanma gibi etkileri olmadı. İçerisinde argan yağı,hindistan cevizi yağı ve zeytinyağı bulunuyor.



Yumak pamuklu çubuk : hem kulak temizliğinde hem de göz makyajımı temizleme de kullanıyorum memnun kaldım.

Diadermine göz makyajı çıkarıcı: Güzel bir ürün. Göz yakmıyor. Çift fazlı değil bu da en sevdiğim özelliği.

Bee beauty arındırıcı yüz temizleme jeli : İndirimde 5 TL ye aldığım fakat daha bir ay olmadan yapısının bozulduğunu görünce attığım jel. İlk başlarda gayet memnundum ama daha sonra ne olduysa bozuldu.

Foot scrub : Daha önce de kullanmıştım ferahlatıcı etkisi var.

Aseton markasını dahi bilmediğim ama hiç bir işe yaramayan ürün. Zorla bitirdim.

Scrub yine gratis outlette bulduğum aslında yüz için olsa da benim vücudumda kullandığım peeling. Kokusu çok berbat.




Eva Rose maskara : 3.5 TL'ye aldığım yine de memnun kaldığım bir maskaraydı.
Push up drama : Gözbebeğim diyebilirim ama angel çıktıktan sonra bunu resmen unuttum.
Catrice : waterproof demesine rağmen akşama kadar bile dayanmayan bir vasat maskara.
Catrice stik kapatıcı : Artık bundan var mı bilmiyorum ama zamanında çok kullanmıştım.
Maybelline age rewind : En sevdiğim kapatıcı 2 kere bitirdim indirimde almayı düşünüyorum. Kapatıcılık güzel.
Essence kaş maskarası : Bunu da çok severek kullandım ama artık maskara kullanmıyorum.
Clinique tester fondoten : Rengi öncelerde tam uyuyordu ama nedense artık koyu gelmeye başladı zaten içerisinde de azıcık bir şey kalmıştı. Kapatıcılığı orta diyebilirim.

4 yorum:

  1. 3 aylık performansın gayet başarılı canım, gelsin mi yeniler, yoksa eldekilerle devam mı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çekilmeden atılanlarda vardı onları kaçırdım :)
      Elimdekilerden devam ne zamandır öyle avon dışında bir şey almıyorum :)

      Sil
  2. Gayet güzel açıklayıcı anlatmışsın canım :) alınıp alınmayacakları not ediyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim genelde kullanıp çok sevdiğim yada faydasını görmediklerimi yazıyorum hepsini yazsam sanırım yazmam da uzun sürer okumanızda :)

      Sil