22 Kasım 2017 Çarşamba

#Aseninsonbaharetkinliği Sponsorları

Lilafix firması çok severek kullandığım sea color saç boyalarından gönderdi. Ben bunlaradan başka boya ile saçımı boyarsam saç diplerim acayip şekilde yara oluyor ve yanıyor. Ama ne zaman ki bu boya ile boyasam saçlarım ipek gibi oluyor.

Hairmix markasını ilk kez gördüm ve ilk kez deneyimleme şansı bulacağım. Saçlarım son zamanlarda yağlanmaya başladığı için yağlı olanı tercih ettim.
Capilactif markası her etkinliğin olmazsa olmazı seyahat boy şampuanlarını göndermiş. Elimde fazla fazla var ve denemeleri için çevremdekilere hediye ediyorum.

Otacı daha önce de bu şampuandan göndermişti ama henüz elimde kullandığım şampuan olunca buna geçememiştim umarım bu ay bitmeden geçeceğim.
Şampuan testerlarını pek tercih etmiyorum çünkü benim o şampuanı anlamam için kullanıp bitirmem gerekiyor ancak o zaman etkilerini yan etkilerini keşfediyorum. Deneme boyu da taş çatlasın 2-3 kullanımlık olduğu için pek gerçekçi fikirleri yansıtmadığını düşünüyorum.

Thera Line markası ile geçtiğimiz mayıs ayında düzenlediğim etkinliğimde tanışmıştık. Çayları oldukça lezzetli ve bunu da keyifle içeceğim. Bu tarz yiyecek-içeçek yazıları da yazmamı ister misiniz ? Ona göre sizlere güzel postlar hazırlayabilirim.
Siberian health ise ilk kez duyduğum bir marka. Yine bitki çaylardan göndermiş ve sunumu paketlenmesini baya beğendim özenilmiş duruyor.

Anindagenclik sayfası ise bizi o gün yalnız bırakmadı ve sunuma geldiler. Hatta orada küçük bir uygulamada gerçekleştirdik. Etkilerini kendi gözlerimiz ile gördük. Daha önceleri de bana denemem için ürün gelmişti fakat ben daha deneyemeden bu etkinlikte tekrar ürün geldi artık bu kremler baya 2-3 ay gider :)

Diesel parfüm ile beni tanıştıran selective_kozmetik sayfasında bir çok 
parfüm ve kozmetik ürünleri bulunuyor. Sık sık açık arttırmada düzenliyor çoğu yüksek
 fiyatlı ürünü oradan daha uyguna alabilirsiniz.
Renkli mis gibi kokan sabunları severim hatta kullanmaya kıyamam. İşte gördüğünüz zaman bile kokusu burnunuza gelen o lavantalı mor sabunu Sabun Arts kendi el emeği ile yapmış. Ayrıca hayvan deneyleri yok,paraben yok,bitkisel yağlardan elde ediyor.
Ara öğünlerde ne yesem derdine çağre olan Rawsomebar değişik çeşitlerini göndermişti bende de chica and choco olan çeşidi var. Biraz bana ağır geldi herkes yiyemeyebilir. Vegan,glutensiz,çiğ,koruyucusuz,katkısız,%100 doğal.
Dusorganizyonpartievi sayfası ise organizasyonların vazgeçilmezi olacak hele ki
 bir de ankaradaysanız tam size göre :)
Aytul34aktas sayfası bir oriflame satış temsilcisi. Oriflame ürünleri ile tanışmam oldukça uzun süre önce oldu. O zamanlar pek bilinmezdi o derece yani. Ama yıllar geçtikçe kullandıkça sevmeye başladım ve bu güzel nude renkli ruju seçtim. 
Elimde çok fazla ruj var hepsini ayrı ayrı anlatmayı istiyorum sizlere.
Sepetim ise tabi ki sedefeylaorgu'den tasarımlarına bayılıyorum bir de el emeği olunca kullanırken bende mutlu oluyorum. Sanki ürünü yaparken bende yardım etmişim gibi bir sevinç kaplıyor içimi :)

Farmona markası ile daha önce güneş kremi sayesinde tanışmıştım bu etkinlikte ise matlaştırıcı etkili yüz kremi ile tanışacağım son 3 gündür de akşamları kullanıyorum.
Teymurova kremi sun kzometik bizlere ulaştırdı genelde ayak için kullanılıyor. Malum önümüz kış ve tüm gün botlarda,çzimelerde ayaklarımız kalıyor hem koku hem de nemlendirme açısından tam vaktinde geldi.
Mavi krem adını duydum fakat nedir ne değildir bilmiyorum detaylıca bir araştırma yapıp detayları yazacağım.

Dermokil severek ve güvenerek kullandığım bir marka. Bu etkinlikte de bizlere küçük boy ürünlerden göndermiş ve hepsini severek kullanırken yedeklemiş oldum.

Herbaderm ise ilk kez duyduğum ve muhtemelen sizinde ilk kez duyacağınız bir marka. Hatta şuan bir çekilişimiz var. Ürünlerden daha sonra bol bol söz edeceğim için detaya inmiyorum.


Uber cosmetic ile tanıştım ve ürünlerini çok sevdim. Bu etkinlikte de farklı ürünlerini göndermişler heleki o çilekli el kremine bayıldım.

Diş sağlığı ağız bakımında öncelikli. Ve benim gibi diş etleriniz hassas ise her macun size uygun olmuyor. Her etkinlikte mutaka bir marka diş macunu gönderiyor ve bende deniyorum.
Artık ne istediğimi ne aradığımı da biliyorum.
Bu etkinlikte de Splat markası biomed diş macunundan göndermiş merak ediyordum.
Misip kürdanlı diş iplerinden gönderim yapmış ve böyle bir şeyin olması da iyi oldu. Pratik olduğunu düşünüyorum.
Beliz kozmetik bizlere Whiteglo markasının diş macununu ve  fırçasını set halinde göndermiş neredeyse her bloggera gönderim yaptığını görmüştüm yorumları da okudum ama denemek bugüne nasip oldu.


2 yorum: