7 Kasım 2017 Salı

#EBRUVEFUSUNİLEKİSAMERHABA ETKİNLİĞİ SPONSORLARI 2

Physicians Formula markasının ürünlerini daha önce hiç denememiştim ve etkinlikte bizim kozmetikte ana sponsorumuz oldular.Ürünlerde paraben,gluten yok.
Klinik olarak testleri yapılmış.Yağsız.Hayvan deneyleri yapmayan, hipoalerjik,dermatalog onaylı bir firma.Ambalajları beni benden alıyor.bizlere gönderdikleri ürünler ise sexy booster maskara,Nude wear aydınlatıcı stik,Nude wear fondöten,Muru muru butter blush,Bronze booster. Şimdilerde bu ürünler elimden düşmüyor sizlere daha objektif yorumlar için biraz daha deneyim kazanmam gerekiyor. O yüzden en güzel yazı ile sizlere bu ürünlerle dönüş yapıp
her birini ayrı postlarda inceleyeceğim.


İlk kez tanıştığım bir marka olan  Mara Kozmetik bizlere oje sürme bandı göndermiş. Ben daha önce aliexpressten bu tarz bir ürün almıştım fakat kullanırken çabuk olmak gerekiyor.
Çünkü hemen kuruyor ve siz daha tam sürememişken o çoktan kuru oluyor.
Çok pratik bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Oje severlerin elinin altında bulunması işlerini kolaylaştıracaktır. Özellikle koyu renkli ojelerde tercih ediyorum. Açık renkli ojelerde pek kenara taşma olmuyor ama siyah,bordo,kırmızı gibi renklerde nedense hep taşırıyorum.
Bu ürünü tüm Gratis ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.


Uber Kozmetik ile tanışması fırsatını niyet ebru ve füsun'un etkinliğinde buldum.Ürünleri bana çok farklı geldi. Muhtemelen okuyunca sizde bu markayı bilmiyorsanız değişik bulacaksınız. Daha önce hiç krem parfüm yada kolonya duydunuz mu? Ben duymamıştım ve bu markayı merak ediyordum. Şu gördüğünüz şirin abi ve abla birer krem parfüm. Erkek olana zaten bayıldım. Bayan için olanda fena sayılmaz. Krem kolonya ise çok pratik at çantaya çık. Kokusu da güzel. Ambalajları da eğlenceli yaparak farklı bir ürün ortaya çıkartmışlar.
Dudak kremi ise ilk başta kapsül şekilde daha sonra siz onu açtığınızda iki kutu çıkıyor birisi dudak kremi ama dudak balmı kıvamında diğer kutudan ise anahtarlık çıkıyor daha doğrusu bana anahtarlık çıktı.i


Beni uzun zamandır takip edenler bilir. Benim kirpiklerim seyrek ve kısadır. Ama şu zamana kadar hiç kirpik ile ilgili bir şey denemedim kullanmadım. Çünkü gözlerim ve o bölge aşırı hassas. Bazı maskaraları sürdüğümde bile gözüm kızarıp yanıyor. Bu markayı denemedim ve bir kaç kere deneyip gözümü yakıyor mu diye bakacağım eğer yakmazsa düzenli kullanıp sonuçlarını paylaşacağım. Ayrıca bu marka da bir çok ürün var merak ettiklerim arasında kaş bakım yağı da var.
Makyaj Saati sitesinden geçenlerde alışveriş yapmıştım ve tam onun yakın zamanında ebru ve füsunun etkinliği oldu ve orada da sponsor olduğunu görünce aşırı heyecanlandım. Çünkü color club markasını merak ediyordum. Hatta ebru bir paylaşımında hangisi güzel diye sormuştu ve benim orada beğendiğim etkinlikten sonra benimle eve geldi.
Nashi Argan markasını daha önce bir kaç etkinlik sponsoru olarak görmüştüm ama ben denememiştim. Argan yağının faydalarını zaten hepimiz biliyoruz. Saç,yüz,vücut neredeyse her zaman kullanıyoruz yada kullanmıyorsak da kullanmaya başlamalıyız. Ben yüz için yıllar önce keşfetmiştim daha sonra ise saç rutinime de ekledim.
Nashi argan markası da şampuan,saç kremi ve yağ için deneme boyları göndermişler. Doğrusu  saçımdaki etkilerini çok merak ediyorum.


Yeşil marka Özel formüle edilmiş yapısı sayesinde tüylerin incelmesine ve daha geç çıkmasına yardımcı olur. Tüy alımını kolaylaştırır ve tüy alım sıklığını azaltır. Tüy alım sonrası ihtiyaç duyduğunuz bakımı yapar, tüy kalınlığını ve görünümünü azaltmaya yardımcı olur. Cildinizin daha ışıltılı ve pürüzsüz gözükmesini sağlar.
Yeşilmarka doğal tüy azaltıcı krem içerisinde bulunan aktif maddeler tüylerin uzamasından, beslenmesinden ve büyüme hızından sorumlu tüy folikülleri üzerine etki eder. Tüy foliküllerinin büyümesini ve aktivitesini yavaşlatarak, tüy uzamasına kökünden çözüm sağlar.
Hayal Dünyam sayfası sahibi polimer kilden böyle güzel farklı farklı tasarımlar yapıyor. Bardak,kolye,bileklik,çocuklar için çatal-kaşık vs.Ben el emeği,üzerinde uğraşılarak yapılan ürünleri çok daha fazla seviyorum ve değer veriyorum. Bu kolyeyi ise boğazlı badi,kazak,triko giydiğim zamanlarda takmayı seviyorum.
Harminna kadın bir girişimci tarafından kurulan doğal ürünler hazırlayıp sunan bir firma. Artık doğal ürünlere yavaşta olsa geçmeye başladık. Bence her kullandığımız ürünlere dikkat edip doğallığa geçsek ne hastalıklar artar nede obezite vb. artar. Yediğimiz içtiğimiz ürünlerin %90'ı katkı madde içeriyor.
Bize gelen ürünlerde ise,
Nane
Cajun
Türk kahvesi
Green tea detoks çayı var.
En merak ettiğim ürün kesinlikle detoks çayı.
İçerisinde bir çok bitki bulunuyor. Ve bu firmanın kendi ürettiği detoks çorbası da var. 

***

Gelelim Beeo Arı ürünlerine..
Daha önceki etkinliklerde de tanışıp ürünlerini denediğim bir markadır kendisi.
Özellikle boğaz ağrısını propolisli boğaz spreyi geçiriyor.
Bir ara baya kötü şekilde hasta olmuştum alerjim ve grip bir arada idi. Sesim falan hiç çıkmıyordu. Günde 2-3 kere bu spreyi kullandıktan sonra acı ve ağrımın biraz azaldığını fark ettim ve kullanmaya devam ettim. Tadı kötü olabilir ama işe yarıyor.
Diğer ürünü ise ham bal-fındık-çikolata ve propolis karışımı. Henüz bunu denemedim ama deneyeceğim.


Splat markasının yaklaşık 3-4 farklı diş macununu denedim ve memnun kaldım. Daha sonrasında ise ağız bakım suları çıkarttı. Bende gri kapaklı olanı vardı ve dişlerimi fırçaladıktan sonra onu kullandım ve tamamen temizlik hissi verdiğini söyleyebilirim.
Bu kırmızı olanı ise ilk kez gördüm ve hemen denemeye başladım. Diğerinde gördüğüm etkiyi yine görüyorum ama tamamen bitmeden kesin bir şey söyleyemem.
Yanındaki küçük boylar ise hindistan cevizli. İlk kez diş macunlarında hindistan cevizli gördüm.

Roc markasının diş macunlarını daha önce bir kaç kez görmüştüm ve iyi olduğunu da bir kaç arkadaşın paylaşımlarında okumuştum. Ebru ve füsunun etkinliğinde sponsor olduklarını görünce sevindim. Bizlere 3 farklı diş macunu ve 2 farklı diş fırçası ile destek oldular. 
En üstteki yeşil renkli olan hassas diş eti ve problemleri olanlar için yapılmış çeşidi. Benimde çok hassas diş etlerim var ve tam benim aradığım diş macunu.
Siyah renkli olan diş macunu ise baya iddaalı diş beyazlatma etkili olan çeşidi. Şuan onu kullanıyorum ve vaatleri 2 hafta da yaklaşık 1 ton beyazlatma. 3 günlük uygulama da bile farkını gördüm. Bundan sonra sanırım sadece bu markayı kullanacağım.
Son olarak beyaz renkli olan diş macunu ise yine beyazlatma ve onarım yapan çeşidi. En son deneyeceğim.
Diş fırçaları ise diş bildiğimiz fırçalardan biraz farklı.

  • R.O.C.S. PRO 5940 adet ultra-ince fırça kılı sayesinde daha fazla temizlik sağlamayı hedefler.
  • Özel kıl yapısı diş etlerine etkili masaj uygular. 
  • Kıl uçları diş ve diş etine zarar vermemek için ekstra yuvarlatılmıştır, pürüzsüzdür.
  • Orjinal sap tasarımı doğru açıda diş fırçalamaya yardımcı olur ve dişlere uygulanacak gereksiz basıncı engeller.

  • R.O.C.S. Sensation Whitening Diş Fırçası daha etkili plak ve leke temizliği sağlamak için özel olarak zincir dokuda tasarlanan fırça kıllarının yapısı sayesinde her bir fırça kılının yüzey alanını artırmaya yardımcı olur.
  • Fırça kıllarının bölgesinin eğimli kesimi sayesinde Sensation Whitening arka dişlere daha kolay ulaşır.
  • Fırça kıllarının uçları diş ve diş etlerine zarar vermemek adına ekstra yuvarlatılmış ve pürüssüzdür.
  • İnce sap tasarımı sert diş fırçalamayı ve uygulanan gereksiz basıncı engellemeyi hedefler.
  • Beyazlatma etkisi için orta sertliktedir. 
Marie claire dergi olarak 35 ülke ve 5 kıta da yayın hayatına devam etmekte olan kısa bir süre önce kozmetik ürünleri ile pazara girdi. Sıkça gördüğümüz bu silver,gold ve black maskelerini bir çok arkadaşta görmüştüm. Soyulabilen maskelerini daha çok sevdiğimi fark ettim. Uygulaması ve temizlemesi kolay olduğu için sanırım bana çekici geliyor. Şimdiye kadar silver ve gold olanı denedim. Tüm yüzünüze sürmez iseniz iyi olur. Ben çıkartırken zorlandım. İçerisindeki parfüm kokusu beni biraz rahatsız etti. Onun dışında olumsuz etkilerini henüz görmedim.Huncalife


Huncalife tıpkı diğer katalog ile satış yapan firmalardan. Satış temsilcileri aracılığı ile ürünlere ulaşıyorsunuz. Etkinlikte Huncalife ve huncalife_diamond sayfası bizlere bakım ürünlerinden oluşan bir paket ile destek oldular.
Paket içerisinde, Çay ağacı yüz yıkama köpüğü,.çay ağacı yüz kremi, keratin şampuan,keratin saç kremi,çay ağacı yağı kremi ve aynı sefa bitkisi kremi bulunuyor. Yüz kremini kullanmaya başladım ve ileri ki zamanlarda yorumlarımı burada ve instagram sayfamda paylaşacağım.
asliaksesuar_ ise bu güzel nazar boncuklu bilekliği ile destek oldu. Sayfasında bir çok farklı modelleri bulunuyor.



Gratis ise bana daha önceden de göndermiş olduğu himalaya herbals markasının ürünleri ile destek oldu. Şampuan ile fırçalarımı yıkıyorum. Maskeleri ise denemesi için arkadaşıma verdim. Bebek yağı ise tüylerimi aldığım zaman vücudumda kullanıyorum.


Hiç abartısız şu zamana kadar gördüğüm,kullandığım en iyi kadınlar için olan jilet gillettevenus. İlk çıktığı zamandan beridir kullanıyorum. Yedekleri bittikçe alıp stokluyorum. Normalde jilet ile tüyler alındığında daha kalın çıkıyor deniliyor ama bende nedense azalma oldu. Ayrıca pürüzsüz bir ten istiyorsanız bunu kesinlikle bir kez deneyin. Daha sonrasında zaten kullanmaya başlayacaksınız.

***

Benim 

#ebruvefusunilekisamerhaba etkinliği ile yazım burada sona eriyor. 

Tüm sponsor olan firmalara tekrar teşekkür ederim. 

Ayrıca beni bu etkinliğe davet eden sevgili Ebru(@locosmetico) ve Füsun(makeupbyfun)'a 

Teşekkür ederim. 


2 yorum:

  1. Güle güle kullanın, aralarında merak ettiklerim var yorumlarınızı bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. So many cool products)

    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil