13 Kasım 2017 Pazartesi

Farmasi BB Serisi BB Krem Ve BB Göz Altı Kapatıcısı / Farmasi BB Cream And BB Concealer

Herkese merhabalar.
Farmasi ürünlerini sevdiğimi herkes biliyor.
Farmasi firmasının türk olması,hayvan deneyleri yapılmaması,uygun fiyatlı olması ve en önemlisi kaliteli olması özellikleri dolayısıyla elimde ki çoğu ürün farmasi'ye ait.
Farmasi'nin de bir bb serisi var.
Bu seride ise,
  • BB krem
  • BB göz altı kapatıcısı
  • BB pudra
  • BB ruj

Bulunuyor. Ben şu zamana kadar sadece bb krem ve bb göz altı kapatıcısını kullandım. Ama diğerlerinin de iyi olduğunu yorumlarda görmüştüm.

BB'nin 7 in 1 özelliği mevcut. Vaat ettiklerine bakacak olursak:
  • Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır.
  • İçerisindeki macadamia özü ile cildi gün boyu nemlendirir.
  • Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır.
  • Yulaf özü cildi besleyerek cildi onarmaya yardımcı olur.
  • Spf15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur.
  • İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar.
  • Kolajen ve argan yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.
BB Göz Altı Kapatıcısı ise özel geliştirilmiş formülü ile
  • yoğun bir nemlendirme sağlarken 
  • orta derecede kapatıcılığıyla her kullanım sonrası
  • daha aydınlık bir görünüme kavuşmanızı sağlar.
  • İçerdiği SPF 15 koruma faktörü ile cildi zararlı güneş ışınlarına karşı korur. 
  • Kullanımı kolaylığı sağlayan özel aplikatörüyle göz çevresindeki koyu halka görünümünü kapatır. 
  • Torba görünümü ve ince çizgi görünümünü azaltmada etkilidir.

Bb göz altı kapatıcısı nedense bana çok çabuk bitiyormuş gibi geldi.İki renk seçeneği var. Açıktan ortaya ve ortadan koyuya.
Bendeki rengi açıktan ortaya. Yani yukarıdaki fotoğrafta üstteki. Çok açık duruyor ama dağıttığınız zaman renginizle bütünleşiyor.
Çizgilere dolma yapmıyor. 
Göz altlarını kurutmuyor.
Kalıcılık ise orta düzeyde.
*****
Bu bb'yi aldığınızda diğerlerini unutacaksınız. Farklı markalardan daha önce denedim ve kapatıcılığı en yüksek bb krem kesinlikle Farmasi BB Krem.
İki rengi bulunuyor. Birisi Açıktan ortaya diğeri ise Ortadan Koyuya.
Ben açıktan ortaya olanı kullanıyorum ve tam oluyor.


İkisinin de dağıtılmış halini göstermek istedim. Ben açık ten rengine sahip biriyim ve benim gibilerin yaşadığı ortak problem ise her ten ürününün en açığını dahi alsa ya açık oluyor yada koyu oluyor. Bu bb serisinde allaha şükür böyle bir şey yaşamadım. Biri açık biri koyu gözüküyor ama dağıttığım zaman cildimle bütünleşiyor.

Kasım ayı fiyatları ikisininde 25.95 TL

Farmasi ürünlerine ulaşmak bilgi almak ve bu üründen sipariş etmek için;

Farmasi_officialtr instagram sayfasından

yada ☎️0537 602 9230☎ numarasından ulaşabilirsiniz.


4 yorum:

  1. gramajı mı az ben de baktım minicik bi şey oyuncak gibi göz ürünleri :/

    YanıtlaSil
  2. sanırım en sevdiğim en başarılı kapatıcılardan biridir bu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim tek favorim maybelline age rewind :)

      Sil