1 Kasım 2017 Çarşamba

Farmasi True Color 15 Numara

Herkese merhabalar.
Rujlar benim ilgi alanım olduğundan ve her markada aynı rengi bulduğumdan bu tonu mutlaka benim başka bir yazımda görmüşsünüzdür.
Ben bu renk ve tonlarından vazgeçemiyorum.
İster mat ister parlak hepsi benim olsun.



Farmasi true color 15 numara
Kahve alt tonlu hafif şeftalilik barındıran bir renk.
Bunun dışında bir çok farklı rengi de mevcut.
İndirimlerde harika fiyatlara bulabiliyorsunuz ama indirimsiz fiyatı da yüksek değil.


Her ne kadar burada mat gözükse de aslında mat değil.
Yarı mat yarı parlak bitişli diyebiliriz.
Ben bu renge aşık oldum diyebilirim.
Kurutma yapmıyor.
Kalıcılık ise orta seviyede.

Farmasi ürünleri hakkında bilgi ve sipariş için farmasi_officialtr sayfasına bakabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Nice colour!

    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Great post dear! I following you back now :)
    Have a nice day!
    Kisses

    YanıtlaSil
  3. Bu rengi bende gerçekten çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil