20 Kasım 2017 Pazartesi

Golden Rose Metals Ojeleri

Herkese merhabalar.
Son zamanlarda blogumda sanki karışıklık var gibi geliyor bir gün kozmetik bir gün moda ile ilgili yazı yayınlamaya çalışıyorum.


Bugünde sizlere severek kullandığım Golden rose metals ojelerden bahseceğim.


  • Tek katta rengini veriyor.
  • Kalıcılık diğer markalara göre daha fazla ama koruyucu sürmek şart.
  • Fiyatları 5-6 TL civarında indirimde 3 TL olduğu da oluyor.
  • Renk seçenekleri fazla.
  • 106-108-11-114 numaraları
  • Tırnakları yıpratmıyor.
  • Kolay çıkartılabiliyor.
  • Golden rose mağazaları,gratis,watsons gibi kozmetik ürünleri satan dükkanlardan bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. sol 3 renk çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Awesome colors))

    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. en sağdaki renk en güzeli bence..:-)

    YanıtlaSil
  4. Renkler güzelmiş ama elimde zilyon tane oje olunca bunlar beklemede kalacak maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık bende azaltıyorum 20 falan vardır herhalde şimdi :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel renkler bayıldım:))

    YanıtlaSil
  6. Ben de 106 yı aldım ve çok sevidm. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil