15 Aralık 2017 Cuma

Bioaqua Whitening CC Cream


Herkese merhabalar.
Ne zamandır bu ürünü yazacağım diye merak ediyordum bir ara fotoğraflar silindi sandım ama taslaklarda kalmış.
Bu ürünü aliexpressten o zamanın parası ile yaklaşık 15-16 TL'ye almıştım.
Ben orta rengi aldım fakat bu bile baya açık geldi.
Zaten bu cushion cc cream beyazlatıcı etkili.
Uzak doğulu kadınlara dikkat ederseniz hepsi beyaz tenli ve genelde kullandığı ürünler de hep beyazlatıcı etkili.


Kutusunu çok beğendim simli ve kadifemsi gibiydi.


Kutudan çıkartıp açtığınız zaman içerisinden bir adet sünger ve ayna çıkıyor.


Geldiği ilk gün süngeri ile deneme yapmıştım ama pekte umduğum gibi sonuç alamadım.



Görüntüsü güzel duruyor ve rengi de tam benlik gözüküyor fakat,

Gördüğünüz gibi rengi açık bir tonda.
Kapatıcılık beklemeyin zaten cc krem.
Yüzünüzdeki kızarıkları sivilceleri bir nebze olsun saklayabiliyor.
;Kapatıcı uygulayıp sonra bunu uygularsanız o zaman gözükmelerini engelleyebilirsiniz.

4 yorum:

  1. Görürsem almayacağım bir ürün :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Resimde önce simli sandım. Sonra köpük fondöten gibi diye düşündüm. Fakat son resime gelince anladım kıvamını :)

    YanıtlaSil
  3. CC krem hele de cushion hiç bana uygun bir ürün değil...

    YanıtlaSil
  4. cc kremlerden kapatıcılık beklememek lazım zaten canım teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil