1 Aralık 2017 Cuma

FARMASİ KOZMETİK ÜRÜNLERİ

Herkese merhaba. Farmasi ürünleri ne kadar sevdiğimi artık yazılarımdan anlamışsınızdır. Ürünleri uygun fiyatlı,kaliteli ve en önemlisi bir türk firması.
Bu zamana kadar bir çok ürünü denedim memnun kaldığımda oldu kalmadığım da.

Öncelikle ten ürünlerinden bahsedecek olursam bb ve cc krem,hydravite fondoten
olmak üzere 3 adet ürün denedim.
Kapatıcı olarak camouflage ve bb göz altı kapatıcısını denedim.
Hiç birini kullandıktan sonra cildimde kötü bir etki görmedim.
Kapatıcılık bakımından en düşük olanı kesinlikle cc krem.
Ben farmasi bb kremi çok seviyorum hem canlı gösteriyor hem parlak hemde pürüzsüz..
Hydravite fondoten ise sevdiğim fakat daha sonralarda renginin bana açık gitmesiyle sonuna gelmiş bulunduğum bir ürün olarak kalacak.
BB göz altı kapatıcısı ise küçük bir boyutta geliyor ve hemen bitiyor. Ürünü sevdim ama keşke biraz daha fazla ve büyük olsaymış.

Rujlar da ise kesinlikle tavsiye edebileceğim seri likit mat ruj serisi.
Dudakları kurutmuyor,
Kalıcılığı yüksek,
Parça parça dökülme yapmıyor,
Hemen matlaşıyor,
Uygun fiyatlı.

Köntür ve aydınlatıcı stikleri de ayrı bir yazı da bahsetmiştim sizlere.
okumak için buraya tıklayın
Köntür olanı beğendim ama aydınlatıcı olan biraz ağır yapı da ve fondotene benziyor.
Aydınlatıcısını seviyorum. Ne kadar yoğun olmasını isterseniz o kadar ayarlayabiliyorsunuz.
Ben genel de günlük makyaj yaptığım için az az alıp kullanıyorum ve doğal duruyor.
Daha önceki yazıma

BB kremler genelde daha az kapatıcılığa sahip ürünler oluyor. Ama bana göre de bb krem de en azından biraz lekeleri yada kızarıklığı kapatması gerekiyor. Denediklerim arasında en iyi kapatıcılığa sahip bb krem kesinlikle farmasi.

Daha önceki inceleme yazıma 


Daha önceki yazıma

Daha önceki yazıma


1 yorum:

  1. ben de makyaj sabitleyicisini denemek istiyorum.. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil