4 Aralık 2017 Pazartesi

WOZAJ STAMP EYELİNER

Herkese merbahalar.
Sizlere bugün çok pratik bir üründen bahsedeceğim.
TAKİBU hesabının bana göndermiş olan wozaj stamp eyeliner seti.
Kutu içerisinden 3 parça ürün çıkıyor.
Bir tanesi kuyruk damgası
Diğeri eyeliner fırçası
Ve son olarak eyeliner.

Ben normalde her türlü eyelinerı hiç bir şekilde çekemiyorum. Bir ara denedim oluyordu ama göz kapaklarım düşük olunca bende çekmeyi bıraktım.
Son zamanlarda farklı farklı markalar bu tarz damga şeklinde çıkartmaya başladı ve bende acaba gerçekten olur mu diye düşündüm.



Gördüğünüz gibi damga şekli hoş duruyor ve göz de de abartılacak şekilde durmuyor.
Ben bile başardıysam herkes başarabilir.
Ürünlerden memnun kaldım.
Fiyatı 29.90 TL

Buda benim gözümde uygulanmış hali.
Hiç bir filtre yok.

Sanırım artık bende sürekli eyeliner ile gezebileceğim :)

Sizce güzel durmuş mu?



4 yorum:

  1. Bende Gratisin damga eyelinerını deneme fırsatı buldum ve çok beğendim bu da güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. eskiden hic eyeliner cekmezdim fakat sonra alisinca asla surmeden disari cikmaz oldum bagimlilik yapio alisinca dikkat et:) ben yinede klasik jel eyelinercilardanim :)

    YanıtlaSil
  3. :-)) bu sayede ben de kuyruklu liner çekebiliyorum ..

    YanıtlaSil
  4. Daha once web sitemizde satıyorduk ama şuan yok https://www.silverella.com.tr

    YanıtlaSil