3 Ocak 2018 Çarşamba

Çeyiz Parçalarım #12


Herkese merhabalar.
Çeyiz yazılarım diğerlerine göre az okunuyor ama mutlaka bir kaç kişiye fikir oluyordur diye düşünüyorum.
Tuz değirmenleri çok gördüm ama hiç 15-20 den aşağı yoktu. 
Tesadüfen gezerken bir yerde 7,5 TL olduğunu gördüm ama kaptım.
Turkuaz renginde. Pembesi zaten kalmamıştı.

Küçük tuzluk ve karabiberlik olarak 3 farklı renk aldım sıkıldıkça değiştirir kullanırım :) 
Tanesi 3.5 TL

Keklere kurabiyelere,cupcakelere,tatlılara şekilli pudra şekeri,kakao dökmek isteyenlere göre bir aparat var. Aslında içerisinden 4 farklı şekil çıkıyor. Paket fiyatı 3,5 TL

Minik çaydanlık şeklindeki süzgecim ise 1,5 TL.

Anahtarlık ise arkadan yapışkanlı 3,5TL
Pilav kapları ise sanırım 2-3 TL civarındaydı alalı uzun zaman oldu unuttum :)


Mutfak kapısına asmak için aldığım kitchen yazısı 5 TL
Pratik mantı aparatı yanlış hatırlamıyorsam 5 TL gibi bir fiyatı vardı.
Tabi günlük not yazacağım bir minik kara tahtam olmalıydı oda 5 TL :)
Tariflerimin yer alacağı tarif defterim 7,5 TL ama daha da ucuzları varmış kazıklandım.
Kumbaram ise 3,5 TL.

4 yorum:

  1. Ufak ama güzel parçalar. Ağız tadıyla kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Bende çeyiz düzüyorum allahım nasıl zahmetli ıvır Zıvır bitmiyor 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sorma bunları 2 yıldır alıyorum hala da bitmiyor :)

      Sil