25 Ocak 2018 Perşembe

#DBLOGUDOGUMGUNUPARTİSİ ETKİNLİĞİ DETAYLARI



Herkese merhabalar.
Sizlere söylemeyi ne çok istedim ama önceden söyleyip süprizi bozmak istemedim.
Geçtiğimiz pazar yani 21 Ocak 2018 tarihinde Moda'da Melek Hotels'te çok güzel bir gün geçirdik.
Öncelikle sizlere mekandan bahsetmek istiyorum.


Melek Hotels butik bir hotel. Moda da yoğurtçu parkından aşağı indiğinizde direk karşınıza çıkıyor. İstanbula ziyarete gelip kalacak güzel,güvenilir ve manzaralı bir mekan ararsanız buraya bakmayı unutmayın.





Telefon : 0216 414 80 10
Dr. Esat Işık Caddesi No:96
Moda/Kadıköy İstanbul



Sponsorlarımız da hep dolu doluydu. Ayrı bir yazı da zaten onlardan da bahsedeceğim sizlere.
Hepsine tekrar teşekkür ederim.


Bu güzel kare içinde @fotografciamcaa'ya teşekkürler.


Sunuma gelen firma(@labiobyviolet) yetkililerinden Aslıhan hanım bizlere çok şeker bir sunum eşliğinde kutu hazırlamış. Hatta şu anda satışı olmayan lipbalmlarından da göndermiş. Aslıhan hanım ürünleri kendi yapıyor ve ürünler içerisinde hiç bir katkı maddesi yok. Tamamen doğal. Ambalajları bile doğa dostu.




Daha sonra başka bir sunuma gelen benim çok sevdiğim Didem hanım [faberliktruyelik] bir sürü ürün ile bizlere destek oldu ve sunum yaptı. Çok şeker birisi. Yakında onunla ortak bir çekiliş başlatıyoruz bekleyin.


Son olarak kitap seven birisi olarak minval yayınlarından Nesibe hanım bizlere yazarı Vedat Kızıler olan Öykülerle İnsanları Yönet isimli kitaplarından getirdi. İlk fırsatta okumaya başlayacağım.



O kadar çok fotoğraf var ki hangisini atıp neler yazayım bilmiyorum.
Hepsini sizlerle de paylaşmak istiyorum.
Benim için o kadar güzel ki umarım gelenlerde bu şekilde düşünüyordur.


Didem hanım ve ben


Tuğçe(@tugeceninkalemindenblog) ve ben


Büşra (@busraninmakyajdunyasi) ve ben


Ebru(locosmetico) ve ben



4 yorum: