5 Ocak 2018 Cuma

#GSEVENMAKEUPETKİNLİGİ SPONSORLAR 1 / EVENTS


Herkese merhabalar.
Yine aynı fotoğraf ama yazım da ise sizlere  #gsevenmakeupetkinligi ndeki sponsor firmalardan bahsettim. Firmalar fazla olduğu için yazıyı 2'ye böldüm.Sizleri 1. bölüm ile baş başa bırakıyorum :)

Çok fazla şampuan denedim ve hala da deniyorum. Bu iki şampuandan daha önce de elimde vardı Otacı olan biraz saçlarımı kuruttu. Diğerini ise henüz deneme fırsatı bulamadım ama onunda kurutacağını düşünüyorum.

Highgenic markası kurucusu türk bir bayan. Temizlik konusunda kadınların daha başarılı olduğu bir gerçek bunu kimse inkar edemez. Ve daha önce ürünlerini denedim özellikle silikonlu temizleyici camlarda harika oluyor. Sirkelim ise kokusundan nefret ettim ama belli bir süre sonra geçip gidiyor.
Fırın,ocak için temizleyici yeni gördüm ve ilk kez deneyeceğim.
Duşakabin'de hepimizin sevmediği o su kalıntılarını geçirdiğini söylüyor denemeden bir yorum yapamayacağım.

Sosyopix en sevdiğim fotoğraf sitesi diyebilirim.
Neredeyse tüm fotoğraflarımı buradan çıkarttım hatta bir ara erkek arkadaşıma hediye olarak yaptırmıştım. Hem uygun fiyata hemde kaliteli baskısı var. Silinip gitmiyor belli süre sonra.


Lr markası ile tanışmam kendi etkinliğim de Fatma abla sayesinde oldu ve ürünlerini gerçekten severek kullanıyorum. Bu etkinlikte de bizlere lr ürünlerini ulaştıran @tuba_aleovera'ya teşekkür ederim bu ürünü merak ediyordum kullanıp daha sonrası sizinle tecrübelerimi paylaşırım.

Hairmix markasının daha önce yağlı saçlar için olan şampuanı vardı.
Şimdide normal saçlar için olanı geldi ikisini de deneyeceğim.

Soldaki maske @benim.propam tarafından geldi 3 aşamalı bunun uygulama videosu ve fotoğrafları gelecek.
Diğer elmalı olan ise @ttmask maske tarafından geldi. Bunu denedim ve maske kağıt gibi değildi daha kalın ve yüzünüze tamamen oturuyor.
Juitox markasını başka bir etkinlikte benim sayemde bu tarz etkinliklere girmişlerdi. Bu etkinlikte de görünce baya sevindim çünkü tatlarına bayılıyorum. Herkesin hoşuna gitmeyebilir.

English home bizlere birer pembe soyulabilen maske ve kokulu çubuklar göndermiş. Çok merak ediyordum bu maskeyi.

Kurabiyeler sizce de çok hoş değil mi hemde kozmetik figürlü :)
Tatları da muhteşemdi.
_cookie__star_ ellerine emeklerine sağlık. Özel günlerde kurabiye yaptırmak isteyenler buraya mutlaka bakın :)

Köstebek pastadan sonra köstebek cupcake de çıkmış. Görüntüsü bile güzel en kısa zamanda yapacağım ve videoya da çekerim :)
Kekburger ise hala deneyemediğim ama deli gibi merak ettiğim bir kek :)


3 yorum: