15 Ocak 2018 Pazartesi

#MUTLU2018ETKİNLİĞİ SPONSORLAR


Herkese merhabalar,
7 Ocak 2018 gününde katıldığım sevgili Derya ve Elanın düzenlediği etkinlik sponsorlarından sizlere kısaca bahsedeyim daha sonralarda detaylı incelemeleri yapacağım.



Bu lezzetli ve görünümleri şahane olan cupcakeleri @dshoneybutikpasta yapmış. Hepimizi bunlara ve detaylarına bayıldık.


Farklı sabunları denemeyi seviyorum ve tam bir sabun cenneti olan @olivossoaps bizlere her sabun çeşidini göndermiş ve takvim,bez çantayı da göndermeyi unutmamışlar. Keşke her firma sizin gibi düşünceli ve cömert olsa :)

Bioblas daha önce de kullandığım bir marka. Bu çeşidini de severek kullanıyorum.
Hairmix son zamanlarda patlamış olan bu markayı henüz deneme aşamasındayım. Bittikten sonra detaylı yorumlar gelecek.

Capicade tester şampuanları çok şeker değil mi :)

Splat markasını severek kullanıyorum ve denemediğim gold isimli macunu ise elimdekiler tükenince deneyeceğim. 

Ogobongo bizlere çok şeker olan çorap ve eldiven göndermişler. Ben çoraplara bayıldım.

Çekilişle kazandığım bu el yapımı kolyeye bayıldım hemde kırmızı :)



Atıştırmalık olarak en sevdiğim kesinlikle patlamış mısır.
Ve bizlere de karamelli ve tacolu mısır gönderen @festivacomtr sayfasında da bir çok farklı mısır çeşitleri bulunuyor. Ben ilk defa farklı bir mısır yedim özellikle tacoluya bayıldım.
Renkli pamuk şekerlerimiz de yine bu sayfandandı. Hepsini kardeşim sağolsun yedi :)

Kitapların yeri bende her zaman ayrıdır. Bu etkinlikte de bizlere kitap gönderen @hayykitap a teşekkür ederim ileride bir küçük kütüphane gibi bir şey yapmak istiyorum kendi evimde bu kitapta orada yerini alacak.

Karma ciltlere uygun olan humic acid peloid maskesini merak ediyordum farklı çeşidi başka bir etkinlikte gelmişti. En kısa zamanda bunları da sırası ile deneyeceğim. 

Deryacım kendisi bizlerin isimleri yazılı olan bu ajandaları yaptırmış. Benim ismim yanlış olsa da ben bayıldım ve deftere bir şey olana denk kullanacağım :) Deryacım düşünmen bile yeterli seviyorum  seni.

Dr.Oetker bizlere köstebek cupcake,brownili puding ve portakallı puding yollamış. Hepsi birbirinden lezzetli.

Mis kokulu kalbimizi @kokossabunlar 
Çiçekli aynamızı @partylefantasia
Yine mis kokulu mumlarımızı ise @nikahsekerikonsepti bizler için yapmışlar.

Biota59 markası ile ilk kez tanışacağım için mutluyum. Ürünleri hemen deneme aşamasını geçtim.

360produksiyon bizlere vr360 ile destek oldular. Ayrıca o gün etkinlikte videolar çektiler ve profesyonel olarak fotoğraf çekimleri yaptılar. Buradan emekleri için çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini de :) beklerim ben de bloğuma yorumlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim okuyorum yazılarınızı :)

      Sil
  2. pasta harikaymış :-)) hepsini güle güle kullan..

    YanıtlaSil