14 Ocak 2018 Pazar

OCAK ÇEKİLİŞİ -1

Herkese merhabalar.
Yeni yıl yeni umutlar ve tabi ki bol bol hediye :)
Sizlere Bir çekiliş başlattım. Bu instagram da da var.
Ama blogumu takip edenlere özel olarak +5 hak vereceğim.
Gerçekten beni takip eden birine gitsin istiyorum.
Bazı ürünler hiç kullanılmadı bazıları ise daha bir kere bakıldı.

KATILMAK İÇİN BLOGUMU TAKİP ETMEK
AŞAĞIYA TAKİP ETTİĞİNİZ İSMİ YAZMAK

İNSTAGRAMDA DA KATILMAK İSTERSENİZ RESMİN ALTINA İSTEDİĞİNİZ KADAR KİŞİ ETİKETLEYEBİLİRSİNİZ.

İnstagram hesabım ise@dblogu1212             

13 yorum:

  1. ben katılmak istiyorum :) benim de var bu arada çekilişim :D
    takip ismim: kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende bakacağım seninkine :)

      Sil
  2. Katılmak istiyoruum :)
    İsmim : Turuncu Rüyalar Güzeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instgramdan da katılım sağlaman gerekiyor canım :)

      Sil
  3. İns. Yok ama buradan yazayim :) katilmak istiyorum. İsmimde bu :) hayrli saglkli yeni yillar bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler instagramdan da katılım sağlamanız gerekiyor

      Sil
  4. Merhaba ben de katılmak istiyorum. Dnd Can ve dogal yollar olarak takipteyim. Bu arada böyle güzel bir çekiliş yaptığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek rica ederm instagramdan da katılım sağlamanız gerekiyor

      Sil
    2. takibe aldım etiket yapmama gerek var mı

      Sil
  5. Blogunu takibe aldım Gfc: Mehtap ULUIŞIK
    Instagram da zaten takip ediyorum @ondanbundansundanbiraz 😊

    YanıtlaSil
  6. Bende bende :) canım :) instagramdanda bakıcam şimdi küçük dokunuşlarla güzellik olarak :) 💕

    YanıtlaSil